Gå til innhold

Dell Inspiron 6000


Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg lagt inn nye drivere til skjermkortet, og funka greit det, så nå kjører jeg en 3d-mark 03 test til her.

 

Men merkelig; denne gangen viser den bare et mindre bilde i midten, med en svart kant rundt resten. (tidligere har bildet fylt hele skjermen), og fikk 2746...

Bruk Driver Cleaner, fjern alt, installer Omega drivers dem skal funke plettfritt med laptop, selv om det bare er Catalyst 5.4 :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå fikk jeg lagt inn nye drivere til skjermkortet, og funka greit det, så nå kjører jeg en 3d-mark 03 test til her.

 

Men merkelig; denne gangen viser den bare et mindre bilde i midten, med en svart kant rundt resten. (tidligere har bildet fylt hele skjermen), og fikk 2746...

Bruk Driver Cleaner, fjern alt, installer Omega drivers dem skal funke plettfritt med laptop, selv om det bare er Catalyst 5.4 :hm:

Det anbefaller jeg og. Omega laver nå nye drivere fra scratch også, så det er ikke lenge til vi får se en ny :)

Lenke til kommentar

Nå la jeg inn de driverene dere anbefalte, og første jeg oppdager, får ikke mer oppløsning enn 1600*1200.

 

Skal starte 3dmark 03, og der får jeg en masse meldinger om at det ene etter det andre ikke er støttet for 3d mark.... inne i 3d mark får jeg ei melding om at jeg bør prøve en tidligere versjon av 3d mark, som 2001 versjonen..

 

ingen av testene den skal kjøre støttes!

Endret av longbow
Lenke til kommentar

HJELP!

 

nå har det skjedd noe her, la inn de driverne, og sletta de, og la inn de forrige jeg hadde..!

 

nå får jeg 1000 i 3dmark!

 

tror jeg trenger litt hjelp her, med å fjerne de skjermdriverne og legge inn på nytt. får feilmeldinger og det virker ikke slik det skal lenger.

 

noen gode tips?

Endret av longbow
Lenke til kommentar

Ikke noen her som har den oppdateringa til Fan Gui, som gjør at temperaturen blir rektig i programmet?

 

Når jeg skal inn på siden og laste det ned, får jeg bare opp ei feil side... så hvis noen har den, eller vet hvor den befinner seg på internett, gi meg gjerne en adresse..! :=)

Lenke til kommentar
Kjørte en 3DMark 03 test på min 6000 1,6 GHz med Ati X300 og fikk et resultat på 2944. Syntes det var meget bra, er det andre som har kjørt testen så gjerne post res. her

Ny test med klokket skjermkort. Core:330. Memory:239. Resultat: 3031

kossen klakka man skjermkortet? og hva må jeg passe på ?

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har nå mottat min I 6000 og så langt virker alt veldig bra, men jeg ønsker å formattere harddisken blant annet for å utnytte plassen maksimalt. Tenker da på å fjerne den "hemmelige" partisjonen som dell har lagt inn.

 

Det jeg lurer på er hvilke drivere jeg må/burde legge inn igjen etter at jeg har formatert?

 

Når jeg går på dell sine internettsider får man jo 100 forskjellige valg når det gjelder drivere, er ikke enkelt å vite hva som faktisk er nødvendig og hva som er tull.

 

Er det forresten noen måte å få vite hva som ligger på denne "hemmelige" partisjonen uten å kjøre system restore?

Lenke til kommentar

er det noen som har fått lasta ned den oppdateringa til fangui, slik at den viser rektig temperatur på cpu?

 

Har prøvd med på siden til fangui, men når jeg klikker på linken for å laste det ned, så kommer det bare opp ei feilmedling i internettleseren...

Lenke til kommentar

Da var bestillingen av en Inspiron 6000 fullført.

 

Tar det lang tid før jeg får en bekreftelse via e-post? (tar vel max et par minutter andre steder). Det hadde vært fint å kunne følge med på hvor den befinner seg i systemet.

Endret av kidstar
Lenke til kommentar
Da var bestillingen av en Inspiron 6000 fullført.

 

Tar det lang tid før jeg får en bekreftelse via e-post? (tar vel max et par minutter andre steder). Det hadde vært fint å kunne følge med på hvor den befinner seg i systemet.

Det kan ta flere dager, har jeg fått beskjed om fra selger, hele prosessen går visst mye fortere hvis du bestiller via selger, prisen blir som regel også bedre. Avbestill hvis det er mulig, og ta kontakt med en selger! :thumbup:

Lenke til kommentar
Da var bestillingen av en Inspiron 6000 fullført.

 

Tar det lang tid før jeg får en bekreftelse via e-post? (tar vel max et par minutter andre steder). Det hadde vært fint å kunne følge med på hvor den befinner seg i systemet.

Det kan ta flere dager, har jeg fått beskjed om fra selger, hele prosessen går visst mye fortere hvis du bestiller via selger, prisen blir som regel også bedre. Avbestill hvis det er mulig, og ta kontakt med en selger! :thumbup:

Der går grensen gitt. Får heller betale noen kroner ekstra om det så er. :)

 

Denne kom hoppende inn for kort tid siden:

 

Vi takker for din bestilling. Vedlagt følger bekreftelse på

din ordre med Dell ordre nr.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer det med leveringen? Ser at Dell kun leverer i tidsrommet 8-17. Tar Dell kontakt med kjøper om en videre avtale eller bør jeg kontakte dem å si at jeg kun er tilgjengelig for å motta pakken etter kl. 15?

Dem har ikke noe med leveringen å gjøre. Men de som leverer pakken skal ringe før dem kommer og høre om du er tiljengelig, hvis ikke kan du hente pakken, eller i noen tilfeller få den levert senere hvis du er heldig.

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Jeg fikk pakken levert fra linjegods.

Dagen før jeg mottok den, fikk jeg melding på mobilen om at pakken var ankommet deres lager, og at jeg måtte ta kontakt for å avtale tid for leveringen... Dagen etter fikk jeg også melding på mobilen om at pakken var lastet om til leveringsbil, så nå var den på vei.

 

fungerte veldig greit.

Lenke til kommentar
ingen som vet om det går an å få kjøpt norsk tastatur til I6000? vurderer å kjøpe fra ebay for de er så billige der.. eneste da er at tastaturet er litt forskjellig.... er ikke lista opp på dell.no men skulle jo tro det er mulig å få kjøpt et tastatur løst....

Send mail eller telefon til Dell og si at du skal ha løst tastatur til Inspiron 6000 så blir du satt over til Dell Spare Parts og dem ordner. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...