Gå til innhold

Forza til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt om at Forza kommer på PC, så det gjør nok ikke det. Men at et spill er "Xbox exclusive" betyr ikke at det kun er for Xbox. Det betyr egentlib bare at det først kommer på Xbox, og ikke kan komme på andre platformer før så så lenge etterpå.

 

Ta Gears of War som eksempel, stemplet Xbox exclusive det. Men det kommer likevel på PC.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om at Forza kommer på PC, så det gjør nok ikke det. Men at et spill er "Xbox exclusive" betyr ikke at det kun er for Xbox. Det betyr egentlib bare at det først kommer på Xbox, og ikke kan komme på andre platformer før så så lenge etterpå.

 

Ta Gears of War som eksempel, stemplet Xbox exclusive det. Men det kommer likevel på PC.

"Eksklusiviteten" pleier ikke å omfatte PC, bare konsollene.

Det blir derfor sett på litt som et "lurebegrep" i den sammenhengen.

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om at Forza kommer på PC, så det gjør nok ikke det. Men at et spill er "Xbox exclusive" betyr ikke at det kun er for Xbox. Det betyr egentlib bare at det først kommer på Xbox, og ikke kan komme på andre platformer før så så lenge etterpå.

 

Ta Gears of War som eksempel, stemplet Xbox exclusive det. Men det kommer likevel på PC.

Da lærte eg noko da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...