Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]


Anbefalte innlegg

NY INFO: Til dere som vil joine guilden: Vi har midlertidig satt en rekruterings-stopp, fordi vi ikke har behov for flere atm og vi må bli bedre kjent og få inn litt rutine i treningene osv.. Men det er fortsatt håp, men da må du kontakte en av Officerene eller Guild Leader og be om å få bevise at du fortjener plassen. ;)

 

Officers: Grundig, LordZyfeX og Kevlar

Guild Leader: SGE7000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært fint om dere kunne oppdatert den første posten :) Kanskje ikke med alle medlemmer, men med relevant info som det om join-stopp.

Det er Officer Grundig (Kai) sitt ansvar da han lagde denne tråden, og jeg dermed ikke kan gjøre noe med den første posten.

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Heisann gutta i WoH

 

Hadde vært gøy med noen uoffisielle(unranked) GvG mot dere, har ikke så mange folk i guildet....eller d.v.s...det er sommer og folka fester og nyter sola, så er bare 4-7 online samtidigt for tiden. :p

 

Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke vet hvordan jeg starter en unranked match, har bare loka litt rundt i Guild/Start battle menyen...og da blir det som regel bare ranked matcher vi ender opp med da.

Vi er ranka som ca. 850+/- atm, men er greit å kunne prøve ut taktikker og diverse builds i en GvG uten å ødelegge statsa :yes:

 

Vet ikke om det har noe å si på hvilken server man spiller på når man skal GvG`r, in case det har det....så beklager jeg å mesme....eh...messe til forumet deres med dette sprøytet (ja det er sent, og ja det var et dårlig forsøk på å være morsom) :whistle:

Hvis dere vil ha tak i meg, så spiller jeg på European server, og IGN er Aiundel Alzaqri.

 

 

Mvh

Aiundel Alzaqri

Proud leader of The Illuminati Clan-TiC

Lenke til kommentar

Hvis dere mener dere har få, skulle dere sett status hos oss når det gjelder PvP. Men vi er gjerne med på det en gang, bare å kontakte Kevlar Trickshaper ingame :)

 

Vi er jo på europa nå alle sammen, og å få en guild å spille "gratis" GvG mot hadde vært helt herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...