Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Crittet over 6000 med shadowbolt på en mob i BWL

7562206[/snapback]

De mobsene i BWL(death talon) er alltid svak til en magi. Er de svak til shadow, får man noen artige Shadowbolt crits :) Prøv en Curse of Doom neste gang du finner ut om noen er svak for shadow. Crittet 15 000 en gang.

Mitt høyeste critt utenom de i BWL er 4016 Shadowbolt på en annen warlock :) Filmet det til og med!

Endret av Valodja
Skrevet
LVL 31 rogue(female) Grønn dagger med 15-29 damage.

Critta 578 med ambush

7556660[/snapback]

har sett lvl 29 twinks critte over 1k med ambush.. riktignok med berserker og på clothie..

Skrevet

Må vel ha vært rundt 5k. med eviscerate, 3500 med ambush og 3000 med backstab, skulle jeg mene.. ikke helt 100% sikker ettersom det er en god stund siden jeg spilte wow.

Skrevet

er nesten 1 år siden jeg fikk min største crit, husker hvertfal at det var en 98xx crit med execute på Vaelastrasz the Corrupt i Blackwing Lair, det var i fullt fire resist/tanke gear med 1h og skjold, jeg sto og tanket den så crittet den på meg så jeg fikk enrage også fikk jeg Burning Adrenaline som gjør 100% mer damage.

med burning adrenaline er det lett å få store crits, en mage i guilden min fikk en 8xxx frostbolt en gang, en warlock critta 11xxx med noe greier når han hadde det.

Skrevet

3017 crusader strike..

Med Zerker buff og trinket, riktignok på en warrior med recklesness i zerker stance tho (men var ikke staged)

Skrevet

Shadow Bolt crit 3900 pvp.. Uten bg buffs, warriorn var litt sjokket :)

11000 Soul Fire på siste bossen i AQ20.. Brukte trinket å hadde litt buffs, men allikavel :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...