Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk en aldri så liten 1945 sinistercrit ^^

7817253[/snapback]

 

gear? ap?

7817281[/snapback]

1400 base AP, men hadde 320 AP trinket, 1 crusaderproc og litt småbuffs i tillegg som vist på sida der. Har maxa ut på 2800ap tidligere, men hadde ikke det sverdet da. Forhåpentligvis skal det komme en på over 2k snart.

Lenke til kommentar
Fikk en aldri så liten 1945 sinistercrit ^^

7817253[/snapback]

 

gear? ap?

7817281[/snapback]

1400 base AP, men hadde 320 AP trinket, 1 crusaderproc og litt småbuffs i tillegg som vist på sida der. Har maxa ut på 2800ap tidligere, men hadde ikke det sverdet da. Forhåpentligvis skal det komme en på over 2k snart.

7817480[/snapback]

 

Søt crit :dribble: Men, spec'n din, gidder du og linke den? Hadde vært knall!

OnTopic: Har selv kun rekord på 1400 :ohmy:

OffTopic: Hva heter AddOn'en som viser buff's etc slik som det er på bildet ditt? (den med blå linjer, den er så fin :))

Lenke til kommentar
Har ikke bilde, da men. Med min 45 palla klarte jeg med hjelp av Reckoning:

450 (auto), 450 (auto) 550 (SoC) 60 (Fiery) 40 (Fiery)

 

Til sammen blir det 1550.

7838305[/snapback]

 

kan vel ikke slå sammen sånt :p får da klarer min warrior mortal strike / ww / og så en auto hit får en god del og vis moben har lite liv er det execute:P

og da snakker vi lett 2-4k med 54warrior:P

Lenke til kommentar
Har ikke bilde, da men. Med min 45 palla klarte jeg med hjelp av Reckoning:

450 (auto), 450 (auto) 550 (SoC) 60 (Fiery) 40 (Fiery)

 

Til sammen blir det 1550.

7838305[/snapback]

 

kan vel ikke slå sammen sånt :p får da klarer min warrior mortal strike / ww / og så en auto hit får en god del og vis moben har lite liv er det execute:P

og da snakker vi lett 2-4k med 54warrior:P

7838437[/snapback]

 

 

Ja jo. Vet ikke jeg. Reckoning er jo en skill. MS+WW etc er en combo. Men du kan godt ha rett, altså :)

Lenke til kommentar
Har ikke bilde, da men. Med min 45 palla klarte jeg med hjelp av Reckoning:

450 (auto), 450 (auto) 550 (SoC) 60 (Fiery) 40 (Fiery)

 

Til sammen blir det 1550.

7838305[/snapback]

 

kan vel ikke slå sammen sånt :p får da klarer min warrior mortal strike / ww / og så en auto hit får en god del og vis moben har lite liv er det execute:P

og da snakker vi lett 2-4k med 54warrior:P

7838437[/snapback]

 

 

Ja jo. Vet ikke jeg. Reckoning er jo en skill. MS+WW etc er en combo. Men du kan godt ha rett, altså :)

7838456[/snapback]

 

hehe så ikke den der men det blir jo som og legge sammen Wind fury og si at du gjorde xxx + xxx + xxx men hvordan funker pala eller's som skade da? =)

 

OT: gjorde 400+ hit med min mage på lvl 29 ^^ gankse bra siden det ikke var critt,

og er vel oppi 700++ Critt med normal slag på min warrior 54

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

:)

 

Paladin er å sitte å vente.

Enten på Reckoning- proc, SoC- proc eller begge deler. Man kan "one- shotte" mobs eller auto- attacke dem til dødes. Sistnevnte er ganske trist. Jeg er Reck/Ret- spec, så som regel proccer hvertfall en av dem. Men det kan gå 3-4 mobs uten, og da blir jeg rimelig irritert :p

 

Edit: Å sitte å surfe er vel en vanlig ting mens man grinder/levler med Paladin ;)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
:)

 

Paladin er å sitte å vente.

Enten på Reckoning- proc, SoC- proc eller begge deler. Man kan "one- shotte" mobs eller auto- attacke dem til dødes. Sistnevnte er ganske trist. Jeg er Reck/Ret- spec, så som regel proccer hvertfall en av dem. Men det kan gå 3-4 mobs uten, og da blir jeg rimelig irritert :p

 

Edit: Å sitte å surfe er vel en vanlig ting mens man grinder/levler med Paladin ;)

7838493[/snapback]

 

Off topic: og jeg som hadde tenkt og få meg en liten bloodelf bubbelboy :p

jaja kanskje jeg prøver får det om ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...