Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i Morrowind?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her får sjansen til å fordype deg i årets beste rollespill. Pakken inneholder originalspillet samt de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Elder Scrolls III Morrowind er et storslagent rollespill der du selv styrer og kontrollerer. Du skaper selvsagt din egen karakter og bestemmer siden hvordan du vil legge opp ditt eventyr.

 

OBS! Denne varen er ikke på lager hos noen norske leverandører for øyeblikket. Forventet ankomst på lager er beregnet til å være mot slutten av januar.

 

Uhm.. godt nyttår? :roll:

Lenke til kommentar
Her får sjansen til å fordype deg i årets beste rollespill. Pakken inneholder originalspillet samt de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Elder Scrolls III Morrowind er et storslagent rollespill der du selv styrer og kontrollerer. Du skaper selvsagt din egen karakter og bestemmer siden hvordan du vil legge opp ditt eventyr.

 

OBS! Denne varen er ikke på lager hos noen norske leverandører for øyeblikket. Forventet ankomst på lager er beregnet til å være mot slutten av januar.

 

Uhm.. godt nyttår?  :roll:

Jeg gjetter på at dette har skjedd:

 

De la inn varen i desember elns, med advarsel om januar-venting, så kom varen inn og de orket ikke/glemte å forandre beskrivelsen.

 

Ser det står Bestillingsvare, 1-2 ukers leveringstid nå, men når jeg bestillte stod det 2 stk på lager.. Satser på at det går bra jeg.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er å handle der, men deler i webbutikken virker litt rotete. Blant annet:

 

STALKER - Shadow of Chernobyl slippes onsdag 01 juni, 2005. Forhåndsbestill din kopi allerede i dag!

 

Dette virker som en ganske treffsikker uttalelse, men alle som ivrige Stalker-fans vet at det ikke er fastsatt noe dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...