Gå til innhold

grind kjapt 1-45

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei gutta. tenkte vi kunne lage en kjapp NORSK guide til lvl 45 med grinding.

Her er mitt forslag ( for alliance):

lvl 1-4 - starting area

lvl 5-9 - Wendigoer i Kharanos

lvl 9 -15: Murlocks i Eastvale Logging camp

lvl 15-20: Defias i Westfall

lvl 20-24: Ulver i Duskwood

lvl 24-30: Raven hill cementary

lvl 30-35: Katakomber I Raven hill/Dragonmaw raiders i Wetlands

lvl 35-40: Critters I arathi

lvl 40-45: Lesser Rock elementals i Badlands

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man skal stikke til Badlands før 40 hvis man ser at det skorter på penger til mount. Dropper bra spenn for penga, men de tåler også en god del juling.

Skrevet
Jeg tror man skal stikke til Badlands før 40 hvis man ser at det skorter på penger til mount. Dropper bra spenn for penga, men de tåler også en god del juling.

hva da

Skrevet

Grinde kan jo sies om så mangt, hvis du grinder etter lvl bør du jo tenke på hvor lette mobsa faktisk er å drepe. Noen mobs er lettere for warrior å drepe, enn det er for en warlock å drepe. Alt sånt bør man jo ta i betraktning.

Er man ute etter penger bør man gå etter noen som dropper mye forskjellig. Er du skinner kan det være en fordel å grinde beasts, er du tailorer er det en fordel å grinde på humanoids.

Så skal du grinde er det flere ting du må tenke på for å få mest ut av det.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

På tidlige levels bør man egentlig unngå å grinde, av den enkle grunn at da er det plenty med quests og man kommer til å grinde nok iløpet av sin karriere i Azeroth uansett. Jeg er lvl 44 nå, og holder meg til å ta instancer og småquester rundtom.

Jeg er Night Elf så jeg har vel tatt det som er av quester på følgende steder (flytta videre til neste sted når jeg gikk tom for quests)

- Teldrassil

- Darkshore

- Wetlands

- Duskwood

- Stranglethorn Vale/Arathi Highlands

Skrevet

En ting kan sies om det første innlegget, å grinde elementals i Badlands er ikke noe for en rogue (mener jeg) fordi de går meget treigt ned for oss roguer og slår ganske hardt. Jeg likte mye bedre ulvene og fuglene i Badlands, de faller lett og dropper mye vendortrash.

Skrevet

45-50 Spøkelser i aszhera

50-55 Undead i WPL

55-60 highbournes i winterspring....

denne har iaffal jeg fulgt. alle er lette å drepe. og alle dropper runecloth..-....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...