Gå til innhold

Verste instance boss du har slost mot til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvem er den verste instancebossen du har møtt, i forhold til level da selfølgelig.

Jeg må helst klart si bossen i Uldaman, han er knall hard. Husker vi tapte mot han mange ganger, normalt har ikke grupper jeg har vert i blitt whipa av bosser. Var nede men en annen lev 60 og hjalp han og 3 guildvenner av han. Selv da tok det litt tid å legge han i bakken. Den verste å komme til så langt er bossen i BRD, men selve bossen er ikke så hard(5 man gruppe).

Riverdare har jeg førløbigt bare tatt i raid, enkelt. Har hørt bossen i brs er litt hårete, tenkte skulle ta han i dag om jeg finner gruppe, og serverene snart kommer opp igjenn.

Endret av guttorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er lvl 54, og Shade of eranikus var lei når jeg var lvl 52

Var i BRD skulle ta en lvl 57 general eller noe, men vi blei whipa når medic folka kom :\

\\Sp33D

Skrevet
Tja, er lvl 54, og Shade of eranikus var lei når jeg var lvl 52

Var i BRD skulle ta en lvl 57 general eller noe, men vi blei whipa når medic folka kom :\

\\Sp33D

Husker jeg tanka eranikus første gang på lev 51, må ha vert en utfordring for healern :D

Skrevet

Må si at basiliskbossen i ZF er litt lei, har ikke vært i en gruppe med gode nok tanker (eller tank i det hele tatt), så denne har jeg ikke greid å ta enda. Er ikke "boss" som sådan, men ganske lei.

Må si at bossen i Uldaman var ganske lett. Det gjelder bare å bruke riktig taktikk så går det som en lek.

Skrevet
Må si at basiliskbossen i ZF er litt lei, har ikke vært i en gruppe med gode nok tanker (eller tank i det hele tatt), så denne har jeg ikke greid å ta enda. Er ikke "boss" som sådan, men ganske lei.

Kehe, han knakk vi første gangen vi prøvde, uten at noe døde :3

I og med at jeg ikke er mer enn 46, og bare har vært borti en håndfull bosser ... Ingen av dem som var noe problem heller, så har jeg ellers uendelig lite å bidra med her.

Skrevet

Princess Thederas med min tidligere Paladin...hele gruppa ble whipet unntatt meg, jeg fikk så vidt tatt henne...hun droppet plateleggings og uberring (Vant begge :D)....

Jeg må si jeg gleder meg til Sunken Temple bossen som jeg snart skal ta med min priest....

Skrevet

Archaedas, helt klart.

Følgende taktikk ble kjørt: maintank på archaedas sammen med healer og DPS-dealer. Resten av gruppe tar seg av non-elite adds.

når elite adds kommer, flyr alle på archaedas ( addsa forsvinner når han dør)

Er det noe feil ved denne taktikken? vi har som regel kjør 3xlvl 43 og 1-2x lvl 48-50.

Det er alltid knepent og noen er alltid døde i slutten av kampen. ideer for hvordan man kan farme han lettere=

Skrevet

Prøvde meg første gong på Shade of Eranikus i går. Han var ein tøff jævel, men me skulle ha greid å ta han viss me hadde visst at me burde ha cleara heile etasjen først... :ermm:

Skrevet

Har aldri vært på noen store bosser selv, men han cryptfienden i RFD er morsom. ble whipa 1 gang og klarte det så vidt andre gang med 3 deaths i gruppa. jeg fikk gloves-ene hans :love:

Skrevet

vanskligste jeg har støtt på er gneral draktithat i UBRS, var med å ta han i helga, jeg e level 55 druide, resten av partyet var level 60, første gang kjørte vi ikke en spesiell taktikk men etter en wipe, bruk av SS og 10 min planlegging døde han, var vel verdt det, var heldigvis eneste druide i raidet og fikk servert wildheart vesten på et sølv fat :)

Skrevet (endret)
Prøvde meg første gong på Shade of Eranikus i går. Han var ein tøff jævel, men me skulle ha greid å ta han viss me hadde visst at me burde ha cleara heile etasjen først...  :ermm:

Og alt var som vanlig din feil. Du hadde ansvar for å sjekke strategi på nettet, men neida...vi ble lurt av wannabe magen enda en gang :tease:

Endret av Heales
Skrevet

Er bare lvl40 selv og har ikke en spesiell instanceboss jeg hater (enda), men den verste instancen jeg noen gang har vært borti må være Wailing Caverns. /cry

Skrevet

Prøvde oss på å ta Lucifron med 30 folk. Det gikk ikke så bra :)

Ellers husker jeg selv han i Uldaman var ganske sprø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...