Gå til innhold

Spill som IKKE burde eksistert.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skal vi se...

Unlimited Saga

en real skuffelse fra en spillutvikler som er kjent for å komme med kvalitet, Square (Enix)

Har gitt dette spillet flere sjangser, men jeg gidder ikke mer. Det er bare dårlig.

Mulig det er kjempegøy for japanere, men etter mitt syn så funker ikke dette spillet her i vesten. Kunne de ikke heller gitt oss europeere FF Tactics eller noe? I stedet for denne suppa av et spill som Unlimited Saga er.

 

For all del, det er ikke det dårligste spillet jeg har spilt, men det var det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden.

Lenke til kommentar

Zookeeper.

 

Makan til utrolig irriterende drittspill skal du lete lenge etter. Det er ikke et spill. Det er et våpen, et todelt våpen. Det er sluppet løs på verden som nok et bidrag for å sikre amerikansk verdensherredømme. (Ikke la deg lure av den japanske/asiatiske/whatnot teksten, det er egentlig bare innholdsfortegnelsen på en shampo). Våpenet har to funksjoner. For det første skal det få deg til å bli avhengig, bare spille EN gang til, og bare klare LITT høyere poengsum. På den måten sørger den for at produktiviteten synker dramatisk. Ingen får gjort noe.

 

Men så kommer det geniale her. Det holder ikke å få produktiviteten ned. Spillet, som SER uskyldig ut, er lagt opp slik at du blir så INN FOR JÆVLIG sint, irritert og har lyst til å KNUSE skjermen, tastaturet, veggen, starte din egen arme, begå revolusjon og sprenge internett. Jeg kødder ikke.

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid 2 (Pga spillet blir ødelagt av 1000 cutscener), burde egentlig blitt lansert under kategorien interaktiv film.

Helt uenig med deg der, jeg synes det var cutscenene som gjorde spillet genialt.. Det var til og med artig å se på mens søskenbarnet mitt spilte :D

 

Metal Gear Solid :love:

 

(må gi en kommentar til :tease: )

Skurupu, det finnes sykt mange som vil deg pepper for å si at Zelda er kjedelig. Kanskje denne typen spill rett å slett ikke passer deg? Jeg for min del har digget Zelda serien siden jeg først prøvde det på super nintendo ;) Alt faller vel tilbake på smak egentlig så disse diskusjonene kan vel gå i det uendelige :no:

Lenke til kommentar
Dungeon Lords.

Larry Magna Cum Laude.

Horizons empire of Ishtaria.

Metal Gear Solid 2 (Pga spillet blir ødelagt av 1000 cutscener), burde egentlig blitt lansert under kategorien interaktiv film.

Dungeon Lords.

 

 

Nekter å tro at det er så dårlig. Demoen var kul syntes jeg, og mange av buggene ble jo fikset i originalen.

Men du har tydeligvis spilt det endel, så da er du jo mer skikket til å uttale deg enn meg.

Kan presisere hva som gjør at det fortjener å bli med på denne listen? Vil ikke kaste bort 400 kroner.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett ikke ferdig :

 

*Mangler automap (kommer kanskje i patch).

*Mangler customization (kommer kanskje)

*Hakker ofte ved load av fiender (Spawning).

*Repetetiv og kjedelig grafikk.

*Mange idiotiske bugs som kan ta livet av spillet (spesielt om du kun bruker 1 save).

*Ingen musikk i selve spillet.

*Tomme byer.

*Ikke helt sammenhengende hovedmål (main quest).

*Bygd på en oppdatert motor laget i 1998 til Wizards og warriors.

*Ikke noen CG grafikk underveis i spillet eller ordentlig endgame.

*Repetitive og plagsomme fiender (ulver, ederkopper, goblins).

*Ubalansert når det gjelder klasser, en Bueskytter og en tyv er så og si overflødige i spillet.

*Ubrukelig magikker klasse pga bugs.

 

Edit : Cutscenene ødelegger spillopplevelsen i MG2, jeg vil snike og overrumple fiender ikke bli plaget hvert 10 skritt av intercommen eller av et idiotisk plot som kommer opp hele tiden. Er en grunn jeg liker splinter cell.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen aktiv CS-gamer, men jeg skjønner bare ikke hvorfor alle hater CS? Greit nok at man ikke liker å spille det, men hvorfor hate det? Det er et av verdens mest spilte spill, og på en måte spillet som fikk onlinegaming og mods på kartet for alvor.

 

On topic: Half-Life: Source :no:

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid 2 (Pga spillet blir ødelagt av 1000 cutscener), burde egentlig blitt lansert under kategorien interaktiv film.

Helt uenig med deg der, jeg synes det var cutscenene som gjorde spillet genialt.. Det var til og med artig å se på mens søskenbarnet mitt spilte :D

 

Metal Gear Solid :love:

 

(må gi en kommentar til :tease: )

Skurupu, det finnes sykt mange som vil deg pepper for å si at Zelda er kjedelig. Kanskje denne typen spill rett å slett ikke passer deg? Jeg for min del har digget Zelda serien siden jeg først prøvde det på super nintendo ;) Alt faller vel tilbake på smak egentlig så disse diskusjonene kan vel gå i det uendelige :no:

Nå har du missforstått litt her. Jeg elsker Zelda!

 

Jeg skjønner ikke hvor du kan ha fått det fra, at jeg hater Zelda...

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg noen aktiv CS-gamer, men jeg skjønner bare ikke hvorfor alle hater CS? Greit nok at man ikke liker å spille det, men hvorfor hate det? Det er et av verdens mest spilte spill, og på en måte spillet som fikk onlinegaming og mods på kartet for alvor.

 

On topic: Half-Life: Source  :no:

Fordi det har en helt idiotisk mening og atmosfære? Jeg mener de sitter der å

dreper og så syter de når de blir skutt. Så utroli dumt. Har begrunna det så

mange gang. Spør meg om spill som ikke burde eksistert, vell cs burde ikke

eksistert, må få ha min mening. Cs er ett tragisk spill.

 

PS: Hvis det er så mange her som liker cs kan dere jo starte en egen fanclub,

det blir vell gøy :yes:

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
Ja, skal vi se...

Unlimited Saga

en real skuffelse fra en spillutvikler som er kjent for å komme med kvalitet, Square (Enix)

Har gitt dette spillet flere sjangser, men jeg gidder ikke mer. Det er bare dårlig.

Mulig det er kjempegøy for japanere, men etter mitt syn så funker ikke dette spillet her i vesten. Kunne de ikke heller gitt oss europeere FF Tactics eller noe? I stedet for denne suppa av et spill som Unlimited Saga er.

 

For all del, det er ikke det dårligste spillet jeg har spilt, men det var det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden.

Så jævli enig!! Kasta bort 600 spenn på det spillet! :mad:

 

@ Maldavo: Det du sier om MGS2 er jeg ganske uenig i! Det er masse filmklipp, men det er med på å få fram historien! Historien i Metal Gear Solid-spilla er den beste og mest innvikla du kan få IMO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...