Gå til innhold

enda en utgave av counter-Strike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg lurer på om det kommer til og komme enda en utgave av Cs? på ps3, xbox eller revelution? noen som vet noe om dette= :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe om 1.7 .. men hører endel nag fra folk som spiller pro at source ikke duger.

Skal source benyttes til prospilling (noe det allerede gjør forsåvidt) så snakkes det om å lage en pro-version av source hvor feelingen ligner litt mer på 1.6 og det ikke settes så mye fokus på grafikk ..

..?

Skrevet
Har ikke hørt noe om 1.7 .. men hører endel nag fra folk som spiller pro at source ikke duger.

Skal source benyttes til prospilling (noe det allerede gjør forsåvidt) så snakkes det om å lage en pro-version av source hvor feelingen ligner litt mer på 1.6 og det ikke settes så mye fokus på grafikk ..

..?

Har hørt rykter om det, ja. Source har jo god grafikk, men det duger ikke til pro spilling som du sier!

By the way:

Grafikk er jo ikke altid det viktigste.

Skrevet

..?

Har hørt rykter om det, ja. Source har jo god grafikk, men det duger ikke til pro spilling som du sier!

By the way:

den ekte xeqtr?

Skrevet

..?

By the way:

den ekte xeqtr?

;)

Skrevet
Norges beste i cs :roll: ?

Nå spiller han vel aldri 1on1? og siden det er et lag spill så er det nok ikke en som er best..

Skrevet

Off topic:

Har dere gått inn på linken i signaturen hans da? Det burde dere gjøre! Se hva dere får opp.

Back to topic:

Hvis CS source kommer i ny versjon, hvorfor ikke satse på design?

Skrevet

gunnar2rl.th.jpg For de som ikke bruker IE eller FF

Back to topic:

Mr. CheGuevara hva er det du mener med design? Er det kanskje grafikk du mener? Grunnen til at jeg tror at de ikke vil satse på grafikk er fordi de heller vil satse på ytelse! Akkurat nå spilkler jeg med software, og ikke openGL jeg bryr meg ikke om grfikken med andre ord.

edit

takk for at du sjekket signaturen min da!

Skrevet (endret)

OK. Da har vi fastslått at linken ikke var til cheats, så da kan dere la den saken ligge.

Navnevalget til XeqtR blander vi oss i utgangspunktet ikke borti, så lenge det ikke bryter med retningslinjene. Det høres ut som det ikke var så populært, og han burde kanskje velge et annet, dersom han skal unngå at tråder han deltar i sporer av. Betrakt det som en vennlig henstilling. XeqtR må gjerne kontakte meg off line for å diskutere dette. Men vi kommer ikke til å foreta oss noe med det.

Det vi kommer til å foreta oss noe med, er personangrep og eller tråder som går off topic på grunn av dette. La være med det, ellers blir tråder stengt! Vi starter med denne. Kommentarer kan dere ta på PM.

EDIT: Det ser kanskje ut som folk har kommet overens, og at dette ikke blir noe problem.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...