Hasselnøtta Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Datan min klikka i stad, og da jeg skulle slå på den igjen kom det bare ledetekst (cmd.exe) fram. Og startmenyen og skrivebord var ikke der ,har prøvd og opne i sikretsmodus det gikk ikke det heller. Hva skal jeg gjøre? Endret 23. mai 2005 av Game Master
zjulik Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Ta ut disketten? Hvis du har greid å komme inn i dos med XP, fortell meg hvordan Endret 23. mai 2005 av zjulik
pmarius Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hva mener du med "bare ledetekst"? At Windows ikke starter i det hele tatt, og at du bare får en svart skjerm med en blinkende markør? I så fall bør du sette i xp-CDen og forsøke å reparere bootfilene dine med Recovery Console
Hasselnøtta Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Jeg kommer inn i windows ,men jeg ser bare cmd og bakrunsbilde. Start menyen og skrivebord er der ikke ,jeg kan gå inn på programmer via "ny oppgave(kjør)" i oppgave behandling? Det blir altså som å logge inn i "sikretsmodus med bare kommandolinjen" ,men jeg er ikke i sikretsmodus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå