Gå til innhold

Rimjob vs Blowjob

Gjest Slettet+9817234daf

Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?  

295 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?

• Rimjob
      43
    • Blowjob
      252

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som faktisk har fått en dame til å utføre en rimjob på seg? Skal du liksom spørre en dame du har hooket opp med på fest om hun kan slikke deg der solen aldri skinner? :sick::omg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal du liksom spørre en dame du har hooket opp med på fest om hun kan slikke deg der solen aldri skinner? :sick::omg:

Er vel ikke akkurat slikt man gjør med ei dame man leker med for første gang.

Skrevet

Hmm

Det er også en risiko for å pådra seg hepatitt A ved å slikke noen i anus, dersom man ønsker å slikke noen der… sørg for å ha en tynn plastfilm mellom munnen og anus.

:hmm:

Skrevet
Det gjelder selvfølgelig kun hvis den andre har hepatitt A, eller?

Nei, kontakten mellom anus og tungeflaten skaper sykdommen hepatitt A...

:p

Skrevet
Det gjelder selvfølgelig kun hvis den andre har hepatitt A, eller?

Nei, kontakten mellom anus og tungeflaten skaper sykdommen hepatitt A...

Det var nesten poenget mitt; bare man ikke holder på med kr 50,-horene er det vel ikke et problem.

Skrevet (endret)
Hva er rimjob? :blush:

Ingen som har sett South Park filmen ?

Sheila Broflovski: What the heck is a rim job?

Mrs. Cartman: Well that's when you put your legs behind your head and have someone lick your ass.

Endret av steffe
Skrevet

Som jeg skrev tidligere, hvordan få noen til å utføre en rimjob? det er jo ingen i verden som vil gjøre det... ikke horer, ikke fylle-jenter og ikke dama di... dette er jo bare bs

Skrevet
Som jeg skrev tidligere, hvordan få noen til å utføre en rimjob? det er jo ingen i verden som vil gjøre det... ikke horer, ikke fylle-jenter og ikke dama di... dette er jo bare bs

Har du mye penger og fritid, siden du har snakket med alle de seksuelt aktive menneskene i verden?

Skrevet
Sheila Broflovski: What the heck is a rim job?

Mrs. Cartman: Well that's when you put your legs behind your head and have someone lick your ass.

:sick:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...