FaO Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 jeg har 1 skytespill og 1 krigsspill å anbefale: Skytespill: Swat4 Dette er taktikk/skyting av beste klasse og har en god holdbarhet på nett. Krigsspill:Call of Duty selv om dette begynner å bli gammelt er det fremdeles.... tøft. ikke så mange cheatere og du bruker ikke så lang tid på å komme opp fra nybegynner stadiet
Mumiene Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor ikke bare prøve Wolfenstein Enemy territory??Knallbra krigsspill,utrolig bra gameplay...og det kommer nye maps hele tiden..og det beste med alt:SPILLET ER GRATIS!!! Beste online spillet jeg vet om ...til og med min kone er hekta Sitter å spiller minst 5 timer hverdag PS Noen som vet om noen bra norske ET Servere ? Hilsen Mumiene
FpsStu Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 1. Counter strike: source 2. BF:DC til BF2 kommer som nevnt Jeg har vært BF:DC fan LENGE og må si at det ER den beste mod'en noen sinne laget til et spill... Men jeg må også si at folk som hater CS, hater egentlig bare de fjortissene som løper rundt på LAN, tror de er tøffe og skriker når de dør. Serriøst, det er bare et spill og du gjør CS til det du vil ha det til å være... Liker du ikke miljøet, skru av chatten... Dessuten, når jeg spillt BF:DC så var det mange drittunger der og, folk som skyter opp bilene til laget, folk som la mortar inn i UH-60'ene, folk som spawncamper på biler... Til dere som "HATER CS, VIL DREPE ALLE CS NERDER!!!" Gi CS:S en sjanse, kjøp det og spill det i en uke, skru av chatten om du vil. Innse at det ikke er spillet du hater, det er bare de enkeltpersonene som ødelegger for alle andre. IKKE dra alle over en kam!
Bio Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Enkelt å greit, cs e RÆVA!! u said it! Quoted for emphasis. Endret 10. juni 2005 av Bio
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Enemy teretorry (gratis) og Americas Army (gratis) er begge Morsomme krigs spill, og at de er gratis skader sjeldent.
ehs5 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Counter-Strike? Vet ikke hvorfor, bare er sånn. Har sett litt på CS, og det er en original versjon, og en nyere? Condition Zero eller noe. CZ har fått dårlig kritikk, har det ikke? Hvilket bør jeg kjøpe av de to, hvis det gamle fortsatt finnes da.. Glem CZ, CS: Source er det nyeste. Bedre grafikk og fysikk, noen mener det er bedre enn CS, noen mener ikke at det er bedre enn CS. Endret 10. juni 2005 av ehs5
Bear^ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Om du er ute etter et knakende godt 1.persons krigs spill er Battlefield 1942 et knakende godt valg. Gammelt men dog, ingen over, ingen ved siden. BF1942 er det eneste spillet fra andre verdenskrig som ikke er et typisk rambo spill hvor du må gjøre alt. Du er soldaten, ingen ting annet. Morsomt, og faktisk litt "heslig" når du ligger på slagmarka og raketter og kuler flyr over hode. Styr unna CS. Er ikke krigs spill og er heller ikke noe bra multiplayer spill. Er bare hyppa opp i skyene, det er alt.
Mats1988 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Min mening, etter de jeg har spilt Call of Duty synes jeg er et bra spill..
eranro Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Om du er ute etter et knakende godt 1.persons krigs spill er Battlefield 1942 et knakende godt valg. Gammelt men dog, ingen over, ingen ved siden. BF1942 er det eneste spillet fra andre verdenskrig som ikke er et typisk rambo spill hvor du må gjøre alt. Du er soldaten, ingen ting annet. Morsomt, og faktisk litt "heslig" når du ligger på slagmarka og raketter og kuler flyr over hode. Jeg må arrestere deg der, gitt! BF1942 er IKKE det eneste spillet fra andre verdenskrig som unngår "rambo-stil". World War II Online (relanseres som Battleground Europe august/september) er et spill hvor teamwork er ALT. Realisme-faktoren er høy, og BF1942 er arkade i forhold (no offense intended!). Units har ikke hit-points, verdenen er 1/2-størrelse av virkeligheten, utrolig lang synsrekkevidde, du kan fly fra Alpene til Oslo om du vil, uten å måtte loade. Det er bare så synd at så få norske har oppdaget denne juvelen. http://www.gmxmedia.net/battlegroundeurope/screens/
Snorre Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Om du er ute etter et knakende godt 1.persons krigs spill er Battlefield 1942 et knakende godt valg. Gammelt men dog, ingen over, ingen ved siden. BF1942 er det eneste spillet fra andre verdenskrig som ikke er et typisk rambo spill hvor du må gjøre alt. Du er soldaten, ingen ting annet. Morsomt, og faktisk litt "heslig" når du ligger på slagmarka og raketter og kuler flyr over hode. Jeg må arrestere deg der, gitt! BF1942 er IKKE det eneste spillet fra andre verdenskrig som unngår "rambo-stil". World War II Online (relanseres som Battleground Europe august/september) er et spill hvor teamwork er ALT. Realisme-faktoren er høy, og BF1942 er arkade i forhold (no offense intended!). Units har ikke hit-points, verdenen er 1/2-størrelse av virkeligheten, utrolig lang synsrekkevidde, du kan fly fra Alpene til Oslo om du vil, uten å måtte loade. Det er bare så synd at så få norske har oppdaget denne juvelen. http://www.gmxmedia.net/battlegroundeurope/screens/ Vriker ganske kult det spillet, men spiller allerde et MMORPG, så har desverre ikke rådq
bonaquasilver Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fatter ikke hvorfor noen aldri blir lei av cs... men det er en annen sak. hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt bf2, når det kommer ut. da bf 1942 kom ut for 3 år siden, banka det sinnsyke brae spillet alt annet spill! og det trur jeg bf2 kommer til å gjøre åsså
Bear^ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Om du er ute etter et knakende godt 1.persons krigs spill er Battlefield 1942 et knakende godt valg. Gammelt men dog, ingen over, ingen ved siden. BF1942 er det eneste spillet fra andre verdenskrig som ikke er et typisk rambo spill hvor du må gjøre alt. Du er soldaten, ingen ting annet. Morsomt, og faktisk litt "heslig" når du ligger på slagmarka og raketter og kuler flyr over hode. Jeg må arrestere deg der, gitt! BF1942 er IKKE det eneste spillet fra andre verdenskrig som unngår "rambo-stil". World War II Online (relanseres som Battleground Europe august/september) er et spill hvor teamwork er ALT. Realisme-faktoren er høy, og BF1942 er arkade i forhold (no offense intended!). Units har ikke hit-points, verdenen er 1/2-størrelse av virkeligheten, utrolig lang synsrekkevidde, du kan fly fra Alpene til Oslo om du vil, uten å måtte loade. Det er bare så synd at så få norske har oppdaget denne juvelen. http://www.gmxmedia.net/battlegroundeurope/screens/ Im under arrest ser det ut til, ser meget bra ut det spillet du kom med der ja. Må vel prøve det når det kommer.
anon12234 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 CS er best, men vanskerligst å bli god i. BF DC er just for fun, man kan drepe masse selv om man ikke er så god.
figure_02 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Desert Combat (mod til BF 1942), fram til Battlefield 2 kommer. Genial Mod
idos Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Skal du ha et realistisk spill bør du gå for Americas Army. Nyeste versjon 2.4 er konge, selv med en del bugs p.g.a ny spillmotor. Litt senere i sommer/høst kommer 2.5 Overmatch som inkluderer AI. og nærmere jul kommer 2.6 Overmatch stryker. Etter dette kommer Americas Army 3 en gang ut på nyåret. Denne utgaven vil bruke UE3 motoren og vil nok være det beste i sitt slag når det kommer ut. Bare for å si det: CS:S har ingenting med virkeligheten å gjøre. (ikke er det om krig heller) Har både CS og CS:S . .og spiller heller AA foran CS.. Det verste med CS er egentlig at det gir seg ut for å være litt realistisk.. .. liksom.. BF2 kommer og klarer de å fikse alle problemene i demoen blir det sikkert konge. (Ikke realistisk, men sikkert veldig gøy) I høst/vinter skal Ghost Recon 3 komme.. tror dette blir veldig bra. Endret 14. juni 2005 av idos
Snorre Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Av det jeg har sett av demoen virker BF2 veldig realistisk. Skyting er helt ensensiell, og du bør ha peiling på taktikk osv. Dessuten er de to lagene også delt in i aquads osv. Veldig bra demo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå