snoemann Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hvis du skal ha et online skytespill så vil jeg rett og slett bare anbefale deg noe med teamplay. Jeg har mest erfaring med CS og CS:S, selvsagt cs:s du burde kjøpe av disse to nå. Det er veldig morsomt å spille lag mot lag. Gjerne danne et lag med folk du kjenner! =) Ellers er vel BF spilla bra, men liker ikke "siktingen" like godt der... føler det er mer upresist, men kan være bare meg. Med cs:s så får du vel også halflife2 eller omvendt, noe som burde legge et STORT pluss på dette valget, selvom hl2 er et single player spill.
VinterUlv Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jøss detta ble fort en CS-tråd... ignorer dem som snakker om CS! Det finnes et hav av gode, halvgode og dårlige online skytespill på PC, men ikke mange innfrir "krigsspill" teamet du vil ha. Battlefield 1942/Vietnam er bra, men vent heller på BF2 som er rett rundt hjørnet. Delta Force vil jeg si treffer på temaet krigsspill, selv om det ikke er blant mine favoritter. Massive kart, 100 folk på samma server, her går det unna. PlanetSide er vel den første virkelige massive onlineskytern, kanskje noe du vil like? Og hvis folk fortsetter å jatte om CS, kan du like godt prøve RTCW:Enemy Territory som også er en online skyter (gratis til og med!).
Snorre Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Call of Duty er også veldig bra. Baserer seg da mest på å løpe rundt som fotsoldat. Du får være folk fra de forskjellige nasjonene osv. VEldig bra stemning i spillet. Jeg ville nesten tørre å påstå at det er det 2. verdenskrig spillet som har gitt meg best stemning. Spillet kan dog føles litt mye skriptet til tider!
Windoge Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Unreal Tournament 2004 med Red Orchestra modifikasjon.
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Unreal Tournament 2004 med Red Orchestra modifikasjon. Nåja, krig og krig. RO er jo selvfølgelig krig, av ypperste klasse, men selve UT er jo ikke krigsspill i seg selv.
MrLee Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 [iC' date=23/05/2005 : 15:34] Unreal Tournament 2004 med Red Orchestra modifikasjon. Nåja, krig og krig. RO er jo selvfølgelig krig, av ypperste klasse, men selve UT er jo ikke krigsspill i seg selv. er jo derfor han sier at du skal ha en mod Flashpoint 1985 med Resistance mod... (med visible distance på max /(sånn ca 10km er det ikke?) og max terrain detail tror jeg det får selv dagens maskiner til å knele...(noen som kan bekrefte?))
KrisDB Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Ser det er masse forskjellige meninger her.. Tror nok jeg går for et BF spill, 1942 eller Vietnam får jeg se.. Eller om jeg kanskje venter på BF2, noen som vet når det kommer?
Mazeking Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Ser det er masse forskjellige meninger her.. Tror nok jeg går for et BF spill, 1942 eller Vietnam får jeg se.. Eller om jeg kanskje venter på BF2, noen som vet når det kommer? Agree! Battlefieldserien er konge Online. Veldig balanserte brett. Personlig liker jeg BF1942 best. utrolig fett med den BF1942 moden til BF Vietnam. Nå som jeg har blitt pappa og ikke kan ha et eget PC rom lenger her jeg måtte konvertere til konsoll. GamePad er jævelig døvt på FPS'er!
Alt-Ctrl Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Synes BF serien er kjip jeg men Har vel ikke spilt det nok CS:S og Call of Duty er de beste "krigs" spillene jeg har prøvd, og Operation Flashpoint, men det har jeg ikke spilt på lange tider
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Argh! Hvorfor fortsetter folk å nevne CS og CSS?! Greit, Pong er jo det mest geniale krigsspillet der ute. Like mye krigsspill som CS, det!
Winydancer Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Vell, det er 10 stk her inne som sier: "CS er ett møkkaspill"... Virkelig overbevisende og bra argumentering..! For min del liker jeg CS.. - Det er sosialt å spille med venner. - Det er kjekt å banke en kompiss ned i grusen. - Det er tidsdrivende. Bra krigsspill er: - Battlefield - Counter Strike Endret 23. mai 2005 av nooper
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Bra krigsspill er: - Battlefield - Counter Strike Du klager på mangel av gode argumenter, men jeg ser ingen argumenter for hvorfor CS skal kategoriseres som krigsspill! Kan du være så snill og fortelle meg hva det er med CS som får det til å virke som et krigsspill??
Axefjord Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Americas army Det er jo tilogmed gratis... Americas army hjemmeside
Rofle01 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 CS-beste spillet ever Call of Duty-Veldig gøy singelplayer (og multiplayer) Battlefield 1942
Snorre Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg skal gi det et par gode grunner til ikke å kjøpe CS. CS er ikke et krigsspill. Spillet baserer seg utelukkende på politiaksjoner mot terrorister, noe jeg ikke ser grunn til å klasifiseres som krig. CS er det fps-et som har dårligst miljø om du spiller public (det vil si på vanlige servere, ikke i klan eller folk du kjenner) ville jeg tørre å mene. Dersom du har lyst på et skikkelig miljø er du nesten nødt til å bli med i en klan og spille klankamper eller turneringer. CS er ganske gammelt og har en litt heller utdatert grafikk. Personlig synes jeg ikke at dette gjør så mye, men grafikk har en del å si i fps-er. Ja jeg har prøvd CS og vet akkurat hvordan ting foregår! Dette er selvfølgelig bare min mening, og alle skal få ha sin mening om dette spillet, men ingen kan nekte for at CS public har det største 14-tiss miljøet blant spill. Endret 23. mai 2005 av Orresnei
Selvbyggern Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kjøp deg Battlefield 1942 på Elkjøp(99kr). Så laste du ned Desert combat final! Når Battlefield 2 kommer ut så må du: LØP OG KJØP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå