Gå til innhold

Når kommer XBOX 360 til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man boksen noe billigere av å foråndsbestille den? Vurderer den skikkelige pakka, som vil ligge på rundt 3300 spenn.

 

Det er jo bare å håpe at Elkjøp tar inn et helt absurd antall og selger til noen hundre kroner billigere enn andre steder.

Får den ikke billigerer nei men du får den! Har hørt at microsoft var urolige for at de ikke kunne produsere nokk til langseringen. Tror du må opp i 3500 for den "dyre" og den andre (ubrukelige) utgaven er ca 500 kr billigere.

Lenke til kommentar
Tror denne blir vel så rå som PS3!

Hørt at PS3 blir 3x så rask / bra som Xbox 360 :roll: (rykter på jobben)

Rent maskinvare-messig, er PS3 ca. dobbelt så rask som Xbox 360. Men det blir selvfølgelig opptill utviklerne å lage spill som ser bra ut, på begge konsollene...

ehhhh... nei.

 

Ikee for å virke spydig, men det er feil min venn.

Lenke til kommentar
CELL og CPUen til X360 kjører faktisk på samme hastighet men CELL har flere kjerner, men igjen så er ikke den samme type kjerner som den i X360 så jeg tror ikke vi skal forvente oss at spilla faktisk ser dobbelt så bra ut på PS3 altså.

Tror det vil blie relativt like, ihvertfall no i starten ;)

Lenke til kommentar

Å sa at PS3 er dobbel så god er slik typisk hype som kommer rundt en Sony maskin. Er ikke no fanboy som hater sony, men visse ting er bare irriterende å høre .. :thumbdown:

 

CEll er mer avansert ja, men d som trekker PS3 ned på ytelsen er jo GPU og båndbredden. Veldig flaksehals i systemet. Der ligger 360 mye bedre an. Å d er viktige ting i en maskin.

 

 

Men tror begge blir veldig bra. Er best å ha begge, har man råd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Å sa at PS3 er dobbel så god er slik typisk hype som kommer rundt en Sony maskin. Er ikke no fanboy som hater sony, men visse ting er bare irriterende å høre .. :thumbdown:

 

CEll er mer avansert ja, men d som trekker PS3 ned på ytelsen er jo GPU og båndbredden. Veldig flaksehals i systemet. Der ligger 360 mye bedre an. Å d er viktige ting i en maskin.

 

 

Men tror begge blir veldig bra. Er best å ha begge, har man råd. :thumbup:

Det er en Sony maskin vi snakker om her, så er heilt enig med deg der.Har fortsatt ikkje tilgitt Sony for en utrolig hypen de satte i spinn om PS2 :thumbdown: Toy Story my azz you dum fuck :hrm:

Lenke til kommentar
Men prisen er ikke 100% sikker enda.

Står på MPX sine sider at prisen kan bli etterjustert.

Vil de da også kunne sette prisen opp på de som har forhåndsbetalt?

Dere som har bestilt, må dere betale et depositum, eller er den bare bestilt i rent postoppkrav som kommer når den kommer?

det er nok bare litt treghet fra mpx sine sider, MS har jo selv gått ut til media og sagt prisene.. det er jo sak om det på her på gamer og tilogmed, tror ikke de gjør det før de er sikre på hva den skal koste.

Lenke til kommentar
Men prisen er ikke 100% sikker enda.

Står på MPX sine sider at prisen kan bli etterjustert.

Vil de da også kunne sette prisen opp på de som har forhåndsbetalt?

Dere som har bestilt, må dere betale et depositum, eller er den bare bestilt i rent postoppkrav som kommer når den kommer?

det er nok bare litt treghet fra mpx sine sider, MS har jo selv gått ut til media og sagt prisene.. det er jo sak om det på her på gamer og tilogmed, tror ikke de gjør det før de er sikre på hva den skal koste.

Har selfølgelig ikke betalt noe penger, betaler ikke for noe jeg ikke har fått. Det gjør heller ikke noe om prisen går opp (eller ned) skal ha den uansett.

Lenke til kommentar
Skal vente noen år pga. to ting:

1: Halo 3 kommer ikke før 2007

2: Det er kanskje litt billigere

Det var 2 dårlige grunner synes jeg. Det kommer (garantert) flere gode spill innen den tid. Og 3500 (ca) er billig, de dyreste grafikkortene er mye dyrere enn det. Vist det er trangt om penger så kan kansje familien gå sammen om en (xbox360) julegave til deg :!:

Uten at jeg vet hvor gammel du er. :p

Lenke til kommentar
Skal vente noen år pga. to ting:

1: Halo 3 kommer ikke før 2007

2: Det er kanskje litt billigere

Det var 2 dårlige grunner synes jeg. Det kommer (garantert) flere gode spill innen den tid. Og 3500 (ca) er billig, de dyreste grafikkortene er mye dyrere enn det. Vist det er trangt om penger så kan kansje familien gå sammen om en (xbox360) julegave til deg :!:

Uten at jeg vet hvor gammel du er. :p

Man kan jo også kjøpe core versjonen til 2595kr.

Lenke til kommentar
Skal vente noen år pga. to ting:

1: Halo 3 kommer ikke før 2007

2: Det er kanskje litt billigere

Det var 2 dårlige grunner synes jeg. Det kommer (garantert) flere gode spill innen den tid. Og 3500 (ca) er billig, de dyreste grafikkortene er mye dyrere enn det. Vist det er trangt om penger så kan kansje familien gå sammen om en (xbox360) julegave til deg :!:

Uten at jeg vet hvor gammel du er. :p

Haha, min familie skal kjøpe spillemaskin til meg... nei muttern tar kontrollene hver gang jeg har spilt når hun ikke vil... har dem ofte i et par uker før jeg får dem tilbake... og jeg har tenkt til at halo 3 skal bli det første spillet uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...