Gå til innhold

Random epic drop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er noe jeg ikke helt skjønner... Hva er poenget med +1-5 fire damage på ei bue? Er jo mest huntere som bruker dem og de har vel ikke noen fire skills? med unntak av en felle?

 

 

Jeg tror du blander med 1-5 dmg for fire spells. Denne buen gir nemmelig 1-5 bonus dmg på hvert bue skudd, men det er magic dmg. Altså, det buffer ikke magic spells som du har fra før av.

Lenke til kommentar
Det er noe jeg ikke helt skjønner... Hva er poenget med +1-5 fire damage på ei bue? Er jo mest huntere som bruker dem og de har vel ikke noen fire skills? med unntak av en felle?

Et annet praktisk aspekt ved at den i tillegg til fysisk skade også gir magisk skade: Skjold som bare stopper fysisk skade er plutselig ikke så gode lenger! Nå tenker du kanskje at 1-5 skade ikke er så mye, men det er nok til å stoppe bandasjeringen til en pally som gjemmer seg bak skjoldet sitt!

Lenke til kommentar

Var for første gang i Western Plaguelands her om dagen. Tok imot et oppdrag i Chillwind Point om å drepe noen mobs på gravplassen rett bortenfor.

 

Kan ikke telle på to hender hvor mange ganger jeg ble ganket av en stygg lvl60 (selvsagt) Orc Hunter mens jeg holdt på, og til slutt så gadd jeg ikke gjøre motstand lengre siden jeg snart var ferdig og gravplassen ligger like ved, så det var ikke lange corpserunnet. Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

 

Vel, står og dreper min siste av typen jeg trenge i questet, så kommer den stygge ulven hans på meg igjen. Jeg hadde vel ca 60% hp etter å ha drept moben, så mot en fyr 6 levler høyere der han begynner fighten, er vel sjangsen liten på overleve. Intercepta han, hamstring og sendte pet'en hans på tur vha Intimidating Shout og fikk inn et par gode crits. Execute > Død hunter. Herlig følelse.

 

Løper bort for å loote mob'en jeg drepte og tror du sannelig ikke det dropper en Precisely Calibrated Boomstick sammen med sølvet og runecloth'en.

 

Noen ganger smiler livet i Azeroth til deg når du som minst venter det.

 

Solgte gun'en dagen etter, og som warrior føles det ganske merkelig å ha over 300g i backpacken etter å ha levd i en nesten konstant pengemangel over 54 levler.

Lenke til kommentar

Jeg fant to Hurricane i plaguelands samme dag. Første var jeg alene så den fikk jeg og andre så var jeg sammen med en paladin fra guilden og tapte rollen på den (Ville muligens gitt den til paladin uansett ettersom jeg allerede hadde en). Den jeg fikk ga jeg vekk til en hunter i guilden. Noen dager senere fannt gruppen min i Maraudon enda en epic item, tror det var en ring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...