Gå til innhold

Arsenal vant FA cupen.


entonic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var årets mest ufortjente seier, uten diskusjon. United regjerte fra start og sånn jeg så det fikk ikke arsenal en eneste sjanse i hele kampen! Det var INGEN skudd på mål! Dommeren reagerte heller ikke på de to hands episodene inne i arsenals målområde. Dommeren var en feig jævel, det er helt tydelig at flere gule kort skulle blitt gitt til arsenal tidligere i kampen. Det desidert beste laget tapte, det kan ingen si noe på.

Lenke til kommentar
Dette var årets mest ufortjente seier, uten diskusjon. United regjerte fra start og sånn jeg så det fikk ikke arsenal en eneste sjanse i hele kampen! Det var INGEN skudd på mål! Dommeren reagerte heller ikke på de to hands episodene inne i arsenals målområde. Dommeren var en feig jævel, det er helt tydelig at flere gule kort skulle blitt gitt til arsenal tidligere i kampen. Det desidert beste laget tapte, det kan ingen si noe på.

word :thumbup:

Lenke til kommentar
er enig at det var litt ufortjent men det var dem som holdt hodet kaldt under straffene. uansett Arsenal 4 life :D :D

Straffer er aldri rettferdig, men det er ikke snakk om å holde hodet kaldt når de vinner med ett mål på straffer... The Gooners spilte en skikkelig møkkakamp med unntak av Lehmann. Reyes skulle vært utvist mye før, dessuten skulle dommeren vært mye hardere mot spillere som Lauren og Vieira!

Lenke til kommentar

Nei det er sant det, men Lauren og Vieira var jo mye nærmere å få et rødt kort hver. Spesielt Lauren, men jeg kan jo skjønne frustrasjonen hans han ble jo rundlurt av Ronaldo i 120 minutter. Og heldig som han var satte jo Ferguson inn Giggs på venstre den siste halve timen, og han ble jo ikke noe mindre svimmel da.

 

Så da er det bare å melde Lauren inn i den samme klubben som høyre backen til Millwall fra i fjor: Karusell-klubben :p

 

Edit: Når det kommer til dommeren så syntes jeg faktisk han var veldig bra, hands situasjonen, med Lauren så søker ballen helt klart hånden. Men jeg er ikke like sikker når det kommer situasjonen med Cole. Og nå var jeg faktisk ganske objektiv, og det er det ikke ofte jeg klarer å være når det kommer til United. Men nå er det også noen timer siden da...

 

Men den ene linjedommeren, han burde vel søke medlemskap i blindeforbundet.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Edit: Når det kommer til dommeren så syntes jeg faktisk han var veldig bra, hands situasjonen, med Lauren så søker ballen helt klart hånden. Men jeg er ikke like sikker når det kommer situasjonen med Cole. Og nå var jeg faktisk ganske objektiv, og det er det ikke ofte jeg klarer å være når det kommer til United. Men nå er det også noen timer siden da...

Hadde Lauren ein hands? Eg veit at Toure hadde ein, som hadde vore utruleg strengt å dømme på. Cole sin "hands" var longt ifrå ein, ballen traff han i magen og det var lett å sjå på TV-bileta etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...