Gå til innhold

Arsenal vant FA cupen.


entonic

Anbefalte innlegg

Det var en bra kamp av Man Utd. Fint å se at vi hele sesongen har hatt et spillemessig overtak på Arseanal.

Småkjipt at Lehmann plutselig skulle vise seg fra sin gode side i dag, men det er en pekepinn til hvordan sesongen har vært for vår del. Har hatt vanskelig for å score mål.

Kanskje det går bedre neste sesong, selv om fremtiden ikke ser spesielt lys ut med tanke på vår nye "suggardaddy", som dessverre ikke har så mye "sugar".

 

Men vi har mange unge, lovende spillere.. Håper de blir, og at vi fortsatt får lov til å være med i CL, med 100 milliarder i gjeld (eller no).

Håper det finnes noen iskalde mordere der ute, som hater Glazer like mye som jeg gjør, og som gjør noe med problemet. :innocent:

 

Hadde vi blitt overkjørt av Arsenal hadde jeg tatt tapet med mye dårligere fatning. Bare å gratulere Wenger's søreuropeiske gutter med noen flotte straffespark, og FA-Cup Trofeet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Når det kommer til dommeren så syntes jeg faktisk han var veldig bra, hands situasjonen, med Lauren så søker ballen helt klart hånden. Men jeg er ikke like sikker når det kommer situasjonen med Cole. Og nå var jeg faktisk ganske objektiv, og det er det ikke ofte jeg klarer å være når det kommer til United. Men nå er det også noen timer siden da...

Hadde Lauren ein hands? Eg veit at Toure hadde ein, som hadde vore utruleg strengt å dømme på. Cole sin "hands" var longt ifrå ein, ballen traff han i magen og det var lett å sjå på TV-bileta etterpå.

Stemmer det var Toure, jeg som husket feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...