Gå til innhold

CPU block v2 [Diablito2kstyle] 21.06


Anbefalte innlegg

Så er det ikke akkurat enkelt å få det vakkert heller, når man må bruke håndverktøy for å frese spor.

Og en runde på planskive og slipepapir vil uansett gjøre underverker!

Jeg er fremdeles ganske sikker på at blokka er litt for dyp for å oppnå toppresultater, men det vil jo tiden vise!

Jobba på, grabben! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som dette har tatt litt tid :p Stå på! Du gjør en fin jobb :yes:

 

Nå har ikke jeg så mye peiling på kjøleegenskaper og sånt no, men hva med å lage sånn spor vinkelrett mot de du allerede har der, har sett endel blokker som har disse sporene på kryss og tvers...ikke hør på meg du :nei:

 

Sorry hvis jeg skriver noe dumt :p Uansett ser dette bra ut. Blir interessant å se ytelsen på blokka ;)

Lenke til kommentar

Det vil ganske klart være fordelaktig å gjenge opp hullene.

Overflaten på finnene vil jo øke i ganske stor grad, og dermed bør også blokka bli mer effektiv.

Det som imidlertid kan skape litt trøbbel, er selve gjenginga. Iom at hullene er "delt" på hver side, så er det en viss fare for at gjengetappen kan kjøres fast.

Knekker den, er det ikke hyggelig.......

 

Alternativt kan du jo glassblåse / sandblåse "inventaret"? Det fungerer ganske godt det også.

Lenke til kommentar

takker takker :) her kommer en ny liten update. :D

 

"guide" hull, hvor store hull skal borres opp.

guidehull%20(Small).jpg

 

1/4 gjenteutstyret

kvarttomsutstyr%20(Small).jpg

 

motion in action, med blitz

niplerhull%20(Small).jpg

 

uten blitz, ganske vakkert igrunn :D

niplerspinnborr%20(Small).jpg

 

noen som vet om et raskt resize program som funker f.eks i windows 2000 ? på samme måte som XP powertoy's image resizer gjør ? hadde vært til stor hjelp

 

ka folket tru sålangt ?

Lenke til kommentar
Ser bra ut! Må få skaffa meg søyleborremaskin tror jeg :D

Jeg bruker paint til å resize bildene mine, bruker vel 5-7sek på ett bilde, så jeg ser det som ganske raskt. Eneste er at du ikke kan velge flere bilder og resize samtidig.

ok.. med den powertoy'n tar du å markerrer alle bildene du vil ha resizet, velger størresel og vips .. er et genialt program, syns det ikke funker på winserv 2k3 :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...