Gå til innhold

Ny bærbar, 12000kr


Anbefalte innlegg

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...4-39089413.html

 

Annbefales, min søster har nylig kjøpt denne og ja den er meget bra .

Har hun formatert den?

Tenker på om det er lett å finne drivere til den, plagdes meget mye med stasjoner pc`en fra hp som foreldrene har....

Hun kjøpte den ferdig oppsatt, dvs alt av drivere og programmvare var inntalert og den funker 100%, eneste minuset er vel disken som er 4200 men men totalt sett er den meget bra .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt og kjøpe meg en laptop i samme prisklasse som topic starter kankje oppmot 15k.

Graffiken betyr mye for meg siden jeg spiller mye og Nvidia 6600 er vel ett bedre og mer moderne kort en ati 9700 vil jeg tro ?.

Hvordan stiller amd 64 med pc2700/3200 mot P4 med 533 ddr2 i ytelse ?

Er vel noen som har noen syns punkter på det vil jeg tro

Leter forsatt etter det best kjøpet :ermm:

Disse har jo noen bra maskiner http://www.whitebox.no/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vil anbefale Acer TravelMate 4651LMi. Det jeg har lest om Acer pcer har for det meste vært meget bra. Og denne virker ikke som noe unntak. Veldig godt utstyrt, med sonoma, geforce 6600, 80 giga disk, trådløst og bluetooth nettverk. Virker som den har alt den trenger og mer til. Toppen er at den er lett og kompakt....uten det derre widescreen tullet...og beste av alt er at du kan plukke den opp med windows xp pro installert for kun 11300 på advance.no

 

Har bestemt meg for å gå for denne maskina....håper bare prisen kan falle bittelitt til :dribble:

Hvorden er det i forhold til GeForce 6600 128 mb da?

Lenke til kommentar

Om du ikke skal spille så sinnsykt mye; gjør det enkelt og gå for en Dell Inspiron 6000. Nesten sikker på at det er det billigste alternativet der ute:

 

Intel® Pentium® M prosessor 750 (1.86GHz 2MB L2 cache 533MHz FSB) ATI X300 grafikk, 1024MB 400MHz DDR2 RAM, 60GB (5400rpm), Fixed intern 8X DVD+/-RW Drv, 15,4" widescreen skjerm UltraSharpTM WSXGA+ (1680 x 1050) LCD Panel til 10.852,50 kr inkl. mva.

 

En maskin som har fått stort sett veldig gode anmeldelser og med en batterilevetid på +5 timer, hvordan kan man slå det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...