Gå til innhold

lvl 39 /47G - Mount panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg bæsja på leggen her:

jeg er lvl 39 og har 47g!

hva gjør jeg for å komme opp til 90\100G

I tillegg er jeg bare friendly i darnasuss, der jeg tenkte å hente pusekatten min :blush:

Tusen takk for tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drep Humanoids eller andre ting du vet dropper bra, selg alt du finner på AH. Det er vel ikke noe stress å få mount med en gang du dinger 40 heller ;)

Skrevet

Tja. Hvordan skal man si det? Det er jo bare å farme, farme og atter farme. Enten det dreier seg om humanoids med penger, beasts med vendorsnacks (skinnable eller ei) eller farming av mineraler - det er den enkleste måten.

Jeg snakker av erfaring, på lvl 42 satt jeg med 3g i kassa, og tenkte "hm, kanskje jeg skulle skaffe meg litt penger?".

Ved hjelp av mye salg på AH, noen blå items, mye skinning og mining (mithril er en REN gullgruve) så gikk det seg til på ganske kort tid tatt i betraktning at jeg ikke spiller så mye.

Skrevet
Jeg sanka de siste 40-50 gulla i SM på en lang kveld, samtidig som jeg gikk opp fra lvl38 til lvl 40 ;)

40/50g i SM? har gjort 12-13 SM runs nå, du får da ikke SÅ mye der?

Skrevet

Er i samme situasjon. For satse på litt SM-runs i kveld/helga og håpe på noen fine drops (som ikke er bind-on-pickup!!). Blir mye penger å bruke fremover: Trenger mount, kan bruke mail nå ved level 40 (med andre ord en stor utskiftning av utstyr), samt har en del spells og greier jeg bør lære (holdt litt tilbake her de siste levlene for å spare peng).

Alle tips mottas med takk :p

Skrevet

Derfor jeg satte spareplan i level 32, allt av penger i partall level sendes til en level 1 fyr, oddetall leveler brukes for å spare til training. Har 21 gold til level 40 nå i level 35.

Skrevet

Sett deg ned og fisk Deviate Fish eller Oily Blackmouth, selg på AH.

Hvis du er engineer, kan du mekke mange Advanced Target Dummy, disse dropper veldig ofte Fused Wiring, som selger meget godt på AH (3-8g per stk, avhengig av etterspørsel).

Du kan grinde på elementals i Badlands, og selge 20x Solid Stone til ~1g på AH. De dropper også en god del såkalt "vendor junk", grå items som er verd flere sølv hver.

Eller, noe av det mest innbringende, som også er nevnt: Kjør instanser til du er: a) rik eller: b) lei.

Skrevet

Hvis du er engineer, kan du mekke mange Advanced Target Dummy, disse dropper veldig ofte Fused Wiring, som selger meget godt på AH (3-8g per stk, avhengig av etterspørsel).

Du kan grinde på elementals i Badlands, og selge 20x Solid Stone til ~1g på AH. De dropper også en god del såkalt "vendor junk", grå items som er verd flere sølv hver.

Eller, noe av det mest innbringende, som også er nevnt: Kjør instanser til du er: a) rik eller: b) lei.

har ikke inntrykket av at instances gir så mye penger? har tjent kanskje 15g på 7-8 runs?

Skrevet

har ikke inntrykket av at instances gir så mye penger? har tjent kanskje 15g på 7-8 runs?

cluet er å kjøre solo.

Skrevet (endret)

cluet er å kjøre solo.

solo i SM som lvl 39, er du morsom?

jeg klarer kanskje 1-2 alene som lvl 39. og de står ofte sammen 2-3 stykker!

de er elites vettu!

Endret av GRendal
Skrevet (endret)

graveyard?

Høyeste elite er lvl 34 (named).

EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill :p

Endret av chokke
Skrevet
graveyard?

Høyeste elite er lvl 34 (named).

EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill :p

ja? jeg vet ikke med deg, men named lvl 32-34 elites har jeg det tøft mot som lvl 39 warrior.

jeg klarer ikke grinde elites alene ? og de står ofte sammen?

Skrevet

Jeg hadde i lvl 37 rundt 18g. Lånte deretter 35g hos en kamerat, grindet rock elementals i Badlands (de dropper ørten stones vert ca. 2-5 sølv per stone) og dro deretter til SM. I lvl 39 hadde jeg da et overskudd på rundt 14g :yes:

Skrevet

Cold eye basilisks i STV er fine å grinde. Mye bra vendorsnacks. Pluss at de dropper den ubrukelige trinketen som selger så usannsynlig bra. (Fair enough, den er ikke ubrukelig, men den er IKKE verdt 2g sånn som den lett går for.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...