Gå til innhold

Den store NES tråden


Anbefalte innlegg

Ah, nostalgien sprudler i blodet mitt. En kompis av meg har en NES i mint condition men han vil ikke selge den. Skal prøve å få han til å opparbeide seg gjeld til meg på et eller annet vis, for så å bytte den mot å få blanket ut gjelda si, da har han ikke et valg :)

 

Noen som husker bazookaen man kunne kjøpe som ekstrautstyr, forresten?

 

sscope.GIF

Ahh... vekker mange gode minner! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, nostalgien sprudler i blodet mitt. En kompis av meg har en NES i mint condition men han vil ikke selge den. Skal prøve å få han til å opparbeide seg gjeld til meg på et eller annet vis, for så å bytte den mot å få blanket ut gjelda si, da har han ikke et valg :)

 

Noen som husker bazookaen man kunne kjøpe som ekstrautstyr, forresten?

 

sscope.GIF

Siklemodus *on*.

 

- CAPS LOCK IS LIKE CRUISE CONTROL FOR COOL!!

 

:lol:

Lenke til kommentar
Ah, nostalgien sprudler i blodet mitt. En kompis av meg har en NES i mint condition men han vil ikke selge den. Skal prøve å få han til å opparbeide seg gjeld til meg på et eller annet vis, for så å bytte den mot å få blanket ut gjelda si, da har han ikke et valg :)

 

Noen som husker bazookaen man kunne kjøpe som ekstrautstyr, forresten?

 

sscope.GIF

Siklemodus *on*.

 

- CAPS LOCK IS LIKE CRUISE CONTROL FOR COOL!!

 

:lol:

Den der er for SNES. (ser det på spill kassetten. amerikanske innpakningen) Var vel bare pistol for NES.. Duck hunt osv

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
denne STORE nes tråden var da ikke så stor? :!:

slutt og mas.. den KAN BLI stor.. :)

 

Jeg har svært lst på en NES, eller helst en SNES.. har aldri hatt noen av de selv, men har spilt en del på de hos venner... hadde betalt dyre dommer for en av de amskinene i dag... :)

Lenke til kommentar
denne STORE nes tråden var da ikke så stor? :!:

slutt og mas.. den KAN BLI stor.. :)

 

Jeg har svært lst på en NES, eller helst en SNES.. har aldri hatt noen av de selv, men har spilt en del på de hos venner... hadde betalt dyre dommer for en av de amskinene i dag... :)

Du får min for 7000 :!: :yes:

At folk trekker bakover i spillteknologien er rart... :ermm:

Lenke til kommentar
Ah, nostalgien sprudler i blodet mitt. En kompis av meg har en NES i mint condition men han vil ikke selge den. Skal prøve å få han til å opparbeide seg gjeld til meg på et eller annet vis, for så å bytte den mot å få blanket ut gjelda si, da har han ikke et valg :)

 

Noen som husker bazookaen man kunne kjøpe som ekstrautstyr, forresten?

 

sscope.GIF

Siklemodus *on*.

 

- CAPS LOCK IS LIKE CRUISE CONTROL FOR COOL!!

 

:lol:

Den der er for SNES. (ser det på spill kassetten. amerikanske innpakningen) Var vel bare pistol for NES.. Duck hunt osv

Jeg hadde Bazookaen! And damn it.. I miss it.... :love::love:

Var ikke så mange spill til den, men det var noen. Husker veldig godt star wars og et annet som fulgte med Bazookaen, minnet veldig om "starfox" (fly rett fram hele tiden og blaste alt du ser.... ) Det jeg likte med det. enkelt å forstå.. :!:

 

NES var good shit, men tror de beste minnene mine faktisk var på SNES. Hvorfor måtte jeg selge den, til fordel for N64?? Jeg skulle da hatt begge :thumbup:

 

Bazookaen gjorde SNES til favoritt for meg inntil Donkey Kong Country kom. Da var det joypad igjen. :D

Lenke til kommentar

Herlig tråd, men nok om det.

 

Noen som husker Rush'n Attack? Det tyngste sidescrollende shoot'em up/platform spillet noensinne! Å herlighet som jeg og fetteren min spilte det.

 

Duckhunt, pistolen, konsollen osv. ligger trygt på loftet i en eske merket "spill".

Får vel invitere kompiser over på pils og nostalgia en dag.

Lenke til kommentar
Noen som husker Rush'n Attack? Det tyngste sidescrollende shoot'em up/platform spillet noensinne! Å herlighet som jeg og fetteren min spilte det.

Såklart. Har brukt en god del timer på det spillet. Var ikke særlig god på den tiden da men :p

Lenke til kommentar

husker jeg satt og spillte f-15 ekstremt mye. Fikk koder etter progresjonen. satt til slutt med flere ark med koder.

husker også battletoads og nintendo world cup som noen av de beste spillene, også var det mario da

var en fin konsoll det ja :love:

har min stående på loftet. må nok hente den og prøve og sette den opp igjen

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om var på NES eller SNES, men "Nord og sør", er det spillet jeg har brukt mest av min dyrebare tid på... Sier bare;

 

1 stk. stikke med en knapp

 

1 stk. sakkosekk

 

1 stk. 15¨ TV

 

1 stk. meg

 

OT: Likte svært godt zelda både "A link to the past" og "jeg-husker-ikke-hva-nes-versjonen-het"

Lenke til kommentar
husker jeg satt og spillte f-15 ekstremt mye. Fikk koder etter progresjonen. satt til slutt med flere ark med koder.

husker også battletoads og nintendo world cup som noen av de beste spillene, også var det mario da

var en fin konsoll det ja  :love:

har min stående på loftet. må nok hente den og prøve og sette den opp igjen

Zelda på NES het:

 

The Legend Of Zelda

 

og The Legend Of Zelda: The Adventures of Link

 

The Legend Of Zelda var faktisk det første spillet som jeg spilte på konsoll i det hele tatt, så jeg traff Link før Mario.

 

Edit:

En kan vel si jeg har en kul bestemor.. Var på tur til statene når hun skulle vise meg Nintendo Power featuring Link.. Senere viste hun meg også Simons Quest noe som senere ble Castlevania serien. Personlig likte jeg godt Castlevania serien, men syns de burde holdt rpg stilen som var i Simons quest. It was so much better. :blush:

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
Også når mamma skulle prøve Mario og satt å "hoppa" med kontrollen istedet for å trykke på "hoppe" knappen

Det gjør moren min også når hun spiller... :huh:

Btw. Jeg husker det var et bilspill på nes jeg spilte hele veien med kompiser osv.

Husker ikke navnet, men det var sånn ovenfra og ned. "Deathrally" stil. Kunne kjøpe /oppgradere bilene. Nitro til turbo og hele pakka det.. Spillet hadde også en oppfølger med samme navn. Det var nok det kuleste bilspillet jeg noengang har prøvd. *sukk*

Lenke til kommentar
Også når mamma skulle prøve Mario og satt å "hoppa" med kontrollen istedet for å trykke på "hoppe" knappen

Det gjør moren min også når hun spiller... :huh:

Btw. Jeg husker det var et bilspill på nes jeg spilte hele veien med kompiser osv.

Husker ikke navnet, men det var sånn ovenfra og ned. "Deathrally" stil. Kunne kjøpe /oppgradere bilene. Nitro til turbo og hele pakka det.. Spillet hadde også en oppfølger med samme navn. Det var nok det kuleste bilspillet jeg noengang har prøvd. *sukk*

Å deg bil spillet er så genialt når man spiller 4 player :D det eier en jeg kjenner kommer med noen NES spill nå så da blir det spilling da hehe :thumbup: Men du ser ikker rett ovenfra men det må vel vere det beste jeg også har spillt :w00t: det heter Am rc-pro :thumbup:

Endret av Little slask
Lenke til kommentar
Også når mamma skulle prøve Mario og satt å "hoppa" med kontrollen istedet for å trykke på "hoppe" knappen

Det gjør moren min også når hun spiller... :huh:

Btw. Jeg husker det var et bilspill på nes jeg spilte hele veien med kompiser osv.

Husker ikke navnet, men det var sånn ovenfra og ned. "Deathrally" stil. Kunne kjøpe /oppgradere bilene. Nitro til turbo og hele pakka det.. Spillet hadde også en oppfølger med samme navn. Det var nok det kuleste bilspillet jeg noengang har prøvd. *sukk*

Å deg bil spillet er så genialt når man spiller 4 player :D det eier en jeg kjenner kommer med noen NES spill nå så da blir det spilling da hehe :thumbup: Men du ser ikker rett ovenfra men det må vel vere det beste jeg også har spillt :w00t:

Du husker ikke tilfeldigvis navnet på spillet?

Er i forhandlinger med søsteren min og jeg prøver å få tilbake NESen min.. :D

Er det noen som vet hva den heter kan jeg ta meg en tur på ebay eller qxl. Kanskje jeg finner det :)

Lenke til kommentar
Btw. Jeg husker det var et bilspill på nes jeg spilte hele veien med kompiser osv.

Husker ikke navnet, men det var sånn ovenfra og ned. "Deathrally" stil. Kunne kjøpe /oppgradere bilene. Nitro til turbo og hele pakka det.. Spillet hadde også en oppfølger med samme navn. Det var nok det kuleste bilspillet jeg noengang har prøvd. *sukk*

Det spillet hvor du såg hele banen og som du styrte små 4x4 biler på? Husker det spillet godt. Husker dessverre ikke navnet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...