Gå til innhold

Hva er det rareste spillet du har prøvd?


Anbefalte innlegg

Geir Stokke var, så vidt jeg husker, en ordentlig person som før i tiden var litt imot ettellerannet som hadde med, eller foregikk på de gamle BBS'ene! Husker ikke helt hva han sto for, eller protesterte mot, men jeg mener å huske at han var i TV2 -nyhetene også..

Geir Stokke var (er?) en mann som hadde sine meninger om ting, og som ikke ble tolerert av en gjeng fjortisser (mentalt), og ble utsatt for en regelrett mobbekampanje som fort kunne endt opp i ganske alvorlige konsekvenser. Uten at jeg husker alle detaljene rundt saken.

 

Og for øvrig kan jeg ikke forstå at så mange her trekker fra Larry (Både det første og hele serien) som et rart spill? Hva i all verden var det som var så rart med det i forhold til mange andre? Bare lurer :)

 

Henger meg på Postal 2 som noe av det merkeligste jeg har prøvd.. Nest etter det sære spillet der du skulle trille rundt en ball for å lage en ny stjerne. Husker ikke navnet i farten, men DET var sært det.

Endret av cetram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg syns The Sims er et ganske rart spill jeg. Etter å ha spilt det noen timer tenker jeg alltid: hvorfor lever jeg ikke mitt eget liv, i stedet for å sitte her og Simme?

 

Også er det jo masse rare japanske arcadespill, fiskesimulatorer, de musikkspillene hvor man trykker på klosser på maskinen og Dance Dance Revolution.

 

Rart og fasinerende ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=21/06/2005 : 09:22]
Jones

Hva slags spill er det? Har aldri hørt om det. Fikk liksom heller ikke så veldig mange fulltreffee på Google med "Jones" heller.

Kan du forklare litt? Er det i det hele tatt bra?

..kanskje han mener Jones in the Fast Lane, eller noe slik!? Jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
[iC,21/06/2005 : 09:22]
Jones

Hva slags spill er det? Har aldri hørt om det. Fikk liksom heller ikke så veldig mange fulltreffee på Google med "Jones" heller.

Kan du forklare litt? Er det i det hele tatt bra?

..kanskje han mener Jones in the Fast Lane, eller noe slik!? Jeg vet ikke..

Jones in the Fast Lane er en av de feteste klassikerene NOENSINNE!!!! :dribble:

 

 

-Det hender den dag idag at jeg tar det opp igjen, og spiller masse runder!!!!! :love:

 

Tror det kanskje er det spillet jeg digger mest i hele verden :yes:

 

Edit: Bilde: jones.jpg

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Jones in the fast lane var jo genialt, for 11 år siden, da jeg var 9, sykla jeg 8 km til fettern min for å hente det på disketter. Men noe av det rareste jeg har spilt er XIII og Fifa football serien. (untatt fifa 2000, som var så langt fra virkligheten at det ble gøy)

Lenke til kommentar
Gone Fishin' til Amiga. Det var vel mer originalt enn rart, forsåvidt. Kan ikke skjønne at jeg syntes det spillet var gøy, for det var jo nesten bare venting. :roll:

Men så hadde det jo en helt genial happy melodi på introen da =) Kommer aldri til å glemme den :p *begynner å plystre på den*

 

Rare spill ellers...hm... da må jeg vel nevne... Jack the Nipper 1 & 2!

Lenke til kommentar
[iC,21/06/2005 : 09:22]
Jones

Hva slags spill er det? Har aldri hørt om det. Fikk liksom heller ikke så veldig mange fulltreffee på Google med "Jones" heller.

Kan du forklare litt? Er det i det hele tatt bra?

..kanskje han mener Jones in the Fast Lane, eller noe slik!? Jeg vet ikke..

Jones in the Fast Lane er en av de feteste klassikerene NOENSINNE!!!! :dribble:

 

 

-Det hender den dag idag at jeg tar det opp igjen, og spiller masse runder!!!!! :love:

 

Tror det kanskje er det spillet jeg digger mest i hele verden :yes:

 

Edit: Bilde: jones.jpg

 

Akkurt det spillet ja!

Endret av dQggl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...