Gå til innhold

Hva er det rareste spillet du har prøvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The Day of The Tentacle" er ikke et hentai-spill, men et adventurespill fra adventure-kongene Lucasarts. Du skal redde verden fra å bli tatt over av to tentakler. Sinnsykt rått spill, basert på Maniac Mansion for de som husker det.

 

Det rareste spillet jeg kan komme på i farta er nok Conker's Bad Fur Day. Dæven det var sært.

Lenke til kommentar

Masse bra forslag til spill her ja. Et som er litt smårar, men veldig artig er "Natural Fawn Killers" som er et skytespill.

Går ut på å jakte etter dyr kaniner, bjørner og du har en pose som du skal fylle opp med blod (status) for å greie et brett.

Husker fra et av brettene så måtte du jage to harer i lag for at de skulle parre seg. Dersom de ikke gjorde det fikk du aldri fyllt opp posen og kommet deg videre.

Siste-brettet er genialt da. Bruke en granatkaster og kaste det i kjeften på en t-rex og skyte bjørner med raketter. Artig! :w00t:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Leisure Suit Larry-serien

Hugo-trilogien (nei, ikke trollet, god gammel skriv kommando og se de blir utført-spill)

The Neverhood (Evig bra spill tho)

Paradise Heights (mMmmm<3)

Mujaffa (alle kjenner vel Mujaffa :| )

Warrior (rare, rare spillet)

SimAnt (maurtue-simcity-ting)

Deer Avenger (som forøvrig gikk ut på å være hjort på jakt etter mennesker. Evig!)

Sacrifice (Skjønte egentlig aldri hva det gikk ut på, var sikkert et slags RPG-spill som aldri fungerte helt på noen av PC'ene jeg prøvde det på)

SuperTurboTurkeyPuncher 3 (Doom! Jeg sier ikke mer)

Bubsy (Til SNES. Du styrer ei gaupe som skal hoppe rundt og samle garnnøster og hoppe på hodene til kaninlignende ting)

Zool 1 & 2 (Du styrer en alien av noe slag som hopper rundt i ChupaChups-land og samler godter og passer deg for div. beist/monster)

Div. andre småspill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...