twicedice Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Fikk nettopp LOL genseren min fra www.gamerswear.com skikkelig digg butikk bortsett fra at det tok en måned før pakken kom fram Noen som vet om lignende nettbutikker?
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Mye kult der - og jeg som trodde mamma kjøpte klær til ekte nerder
Jubelsau Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Mye kult der - og jeg som trodde mamma kjøpte klær til ekte nerder :!:
Skateee Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 er vell en side som heter gamerswear.com eller noe sånt?
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Kult!! følte litt for dette http://www.gamerswear.com/index.php?PHPSES...displayOffset=0
B4stian Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Kult!!følte litt for dette http://www.gamerswear.com/index.php?PHPSES...displayOffset=0 Wow! Aldri likt sånn grønnfarge før, men den var jo bare tøff! Moren min spurte faktisk om jeg ville ha ny sånn profilerings-genser fra komplett.no, hvorfor ikke en herfra isteden?
slash Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 www.microplex.no har et par fete tskjorter. Jeg har skaffet meg "STFU". Det er også andre klassikere som "there's no place like 127.0.0.1" og "i see fragged people". "WTF" er jo også en klassiker da. Sist jeg sjekka kom disse kun i sort.
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Fikk nettopp LOL genseren min fra www.gamerswear.com skikkelig digg butikk bortsett fra at det tok en måned før pakken kom fram Noen som vet om lignende nettbutikker? Frakt hva kom den på ?
twicedice Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Noen som vet om lignende nettbutikker? Frakt hva kom den på ? Frakta kom på 150 spenn. + at hvis du forhands betaler kostet det 75kr og overføre pengene til dem så det ble ganske dyrt til slutt.
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kul butikk da, men syns det CS greiene var for overdrevet. Greit nok med LOL, ROFL osv...
Adversary Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 kan man få dem i postoppkrav eller luerer på seriøst å bestille..
twicedice Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 kan man få dem i postoppkrav eller luerer på seriøst å bestille.. Dette er det eneste jeg ser de skriver om betaling: Prepay The prepay option is the cheaper of the two methods. You will get an invoice once GamersWear receives your order. The product will be sent once the payment has been received/confirmed. Since the first of July prepayment can be done within all european countries for the same low transaction fee like domestic transactions. For global customers please ask your local bank for transaction costs or use your credit cards instead. Tatt fra FAQ deres. jeg betalte med forskuds betaling, funka fint det bortsett fra at det var dyrt. åssen det er med post oppkrav vet jeg ikke...
Bear^ Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Ble for mye CS shit på den siden, et par kule non-cs T-skjorter men ellers bare CS T-skjorter og det er litt irriterende. CS er ikke det eneste spillet i verden.
brd Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 kva er vits med nerde klær? , vi ha nå bare på oss vanlege klær
TCi Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 kva er vits med nerde klær? , vi ha nå bare på oss vanlege klær Litt kjekt å skille seg ut i den kjedelige moteverden også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå