Gå til innhold

Noe nytt om operation flashpoint 2?


Anbefalte innlegg

Har ikke vært her på en stund, og søket på dette forumet virker bare aldri for meg... :thumbdown:

 

er det noen som har hørt noe, eller har noen linker til info, videoer(!) osv til det beste spillet som ikke finnes ennå - Operation flashpoint 2?

 

Må ha det! nåååå :love:

 

edit: la til spørsmålskarakter i overskriften, unnskyld, jeg skal gå å skamme meg nå ;)

Endret av halola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt forvirring siden BIS har brutt med Codemasters (utvikleren brutt med utgiveren). Dette skaper trøbbel siden Codemasters eier rettighetene til navnet "Operation Flashpoint".

 

Mye ny informasjon har dukket opp, og på www.flashpoint2.com (på kanal 2 og 3) ser vi bilder fra to forskjellige prosjekter - Armed Assault og et ikke-navngitt prosjekt.

 

Hvorvidt Armed Assault er en OFP versjon 1.5 (en slags ny utvidelse av OFP) eller om dette er OFP 2, er uvisst. Selv tror jeg det ikke-navngitte prosjektet er hva vi vil kalle OFP2, men det må da sannsynligvis ha et nytt navn pga. problemene med utgiver og rettigheter til OFP2-navnet.

 

Les mer på www.bistudio.com eller ofp.info, og ikke minst - NYT BILDENE!

 

-----

 

Lagt til:

 

Nå hevder Codemasters at de vil gi ut OFP2. Hvor vidt de har leid inn en annen utvikler, eller om BIS og CM har kommet til en avtale er uvisst. Tror jeg skal slutte å argumentere om dette siden jeg åpenbart ikke vet nok detaljer. Prøv å finne ut selv (den som kan...)

Lenke til kommentar

"Dypt involvert" vil jeg si er en liten overdrivelse.. For min del ihvertfall.

 

Men jeg gjorde litt mer 'research', men har ikke funnet noe mer håndfast enn en serie antagelser.

 

Her ser dere pressrelease til hva som antas å være Flashpoint 2

(Legg merke til at verken navn på prosjektet eller utgiver er fastslått)

http://www.bistudio.com/presspages/pcpressrelease.html

 

Les litt fra E3 her:

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikon...ST;f=56;t=46429

 

Men som sagt er det vanskelig å slå fast noe som helst. Det er kanskje best å bare vente og se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...