Gå til innhold

Nyeste Far Cry Instincts bilder (XBOX)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har liten tro på at det kan kjøres like glatt som forgjengeren på en Atlohn 64 FX maskin med 6800U.

Xbox er jo tross alt ikke så kraftig.

Oddworld sin grafikk er ikke på nivå med farcry instincts.

Det vil nok gå greit. Doom 3 på Xbox ble jo utrolig bra. Chronicles of Riddick er jo også veldig imponerende. Det ble portet til PC etter Xbox versjonen og blir sett på som et av de beste fps spillene på PC, også grafisk sett. Half Life 2 er jo også på vei og ser ut til å kjøre ok.

 

Et nokså gammelt spill som Farcry vil nok ikke by på all verdens problemer, så lenge det blir ordentlig gjort. Ikke like bra som en 20.000 kroners PC selvsagt, men allikevel.

Har du spilt Oddworld? Det har kanskje de mest imponerende omgivelsene jeg har sett i noe spill når det gjelder størrelse og detaljer.

Lenke til kommentar
Jeg har liten tro på at det kan kjøres like glatt som forgjengeren på en Atlohn 64 FX maskin med 6800U.

Xbox er jo tross alt ikke så kraftig.

Oddworld sin grafikk er ikke på nivå med farcry instincts.

Det vil nok gå greit. Doom 3 på Xbox ble jo utrolig bra. Chronicles of Riddick er jo også veldig imponerende. Det ble portet til PC etter Xbox versjonen og blir sett på som et av de beste fps spillene på PC, også grafisk sett. Half Life 2 er jo også på vei og ser ut til å kjøre ok.

 

Et nokså gammelt spill som Farcry vil nok ikke by på all verdens problemer, så lenge det blir ordentlig gjort. Ikke like bra som en 20.000 kroners PC selvsagt, men allikevel.

Har du spilt Oddworld? Det har kanskje de mest imponerende omgivelsene jeg har sett i noe spill når det gjelder størrelse og detaljer.

Brutter'n har spillet, men jeg har ikke fått tid til å sette meg ned med det enda... Håper på ett par regnfulle feriedager så jeg kan kose meg med spillet

 

Men har spilt det litt, og det ser helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
GC?? :ohmy:

Aha-ha, hi-hi-hi ho-hoho :!:

Det høres ut som en dårlig spøk!

Hadde ledd meg ihjel viss de prøvde å gjennomføre dette spillet på GC, PS2 hadde vært ille nok.

Eg har no ihvertfall ALDRI sett noe i nærheten av 6800 Ultra på en PS2 maskin heller, traff deg sjøl bra i foten der ja :thumbup: Har du noengang spillt et spill på GC eller?

 

*trekker frem RE4 og sammenligner det med PS2 versjonen,ler meg skakk i hjel*

 

Men farcry på en GC maskin hadde nok vert knall :yes: GC er kraftigere i praksis også...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har gledet meg til dette spillet lenge. Det skulle jo vært ute i april, så er litt skuffet over at det ikke kommer før i september :hrm: . Grafikken ser jo helt genial ut til å være xbox, og Far Cry leverer et konge gameplay, så får vel bare glede meg videre :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja det er jeg, på papiret ivertfall.

men jeg kan ikke si at jeg har sett noe 6800 Ultra grafikk på GC :p

Hahaha! Jeg har aldri sett noe 6800Ultra grafikk på Xbox heller! Snakk om å ikke vite hva en snakker om... ;) GC hadde klart å kjøre Far Cry! Såklart, ikke like bra som Xbox

Lenke til kommentar
Ja det er jeg, på papiret ivertfall.

men jeg kan ikke si at jeg har sett noe 6800 Ultra grafikk på GC :p

Hahaha! Jeg har aldri sett noe 6800Ultra grafikk på Xbox heller! Snakk om å ikke vite hva en snakker om... ;) GC hadde klart å kjøre Far Cry! Såklart, ikke like bra som Xbox

Så sa jeg nå ikke noe om at Xbox klarte det heller :roll:

Hele poenget mitt var at konsoller som fins på markedet i dag ikke er på lik linje med en top-end spillmaskin.

Prøv å tolk innleggene før du kommer med bastante konklusjoner! ;)

Lenke til kommentar
Ja det er jeg, på papiret ivertfall.

men jeg kan ikke si at jeg har sett noe 6800 Ultra grafikk på GC :p

Hahaha! Jeg har aldri sett noe 6800Ultra grafikk på Xbox heller! Snakk om å ikke vite hva en snakker om... ;) GC hadde klart å kjøre Far Cry! Såklart, ikke like bra som Xbox

Så sa jeg nå ikke noe om at Xbox klarte det heller :roll:

Hele poenget mitt var at konsoller som fins på markedet i dag ikke er på lik linje med en top-end spillmaskin.

Prøv å tolk innleggene før du kommer med bastante konklusjoner! ;)

Kanskje du ikke skrev det, med det vad det du tenkte/ville frem til... Det er jeg sikker på..

 

Og jeg tar ikke folk som sier at Far Cry aldri kunne blitt ett GC-spill, seriøst

Lenke til kommentar
Kanskje du ikke skrev det, med det vad det du tenkte/ville frem til... Det er jeg sikker på..

 

Og jeg tar ikke folk som sier at Far Cry aldri kunne blitt ett GC-spill, seriøst

Jeg har aldri likt xbox og eier ikke en, så å trekke konklusjoner om at jeg er en Xbox fanboy er heller latterlig.

Farcry instincts kommer til å se best ut på pc i uansett tilfelle, derfor ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe det til GC.

Jeg bryr meg igrunn lite om du tar meg seriøst, det får bli ditt problem, men ikke legg ord i munnen på meg og ikke trekk konklusjoner basert på rene spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Far Cry Instincts kjem til Xbox og PS2.

 

Kjem til å bli eit godt spel til dei to konsollane.

 

Farcry instincts kommer til å se best ut på pc i uansett tilfelle, derfor ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe det til GC.

 

Forsåvidt rett det, men litt av vitsen med Farcry instincts er vel at det er til konsoll. Det er vel ikkje alle som har spelet på PC? Eller vil dei heller prøve konsoll versjonen?

Farcry instincts er jo ikkje identisk med FarCry berre så det er sagt. :)

Lenke til kommentar
Kanskje du ikke skrev det, med det vad det du tenkte/ville frem til... Det er jeg sikker på..

 

Og jeg tar ikke folk som sier at Far Cry aldri kunne blitt ett GC-spill, seriøst

Jeg har aldri likt xbox og eier ikke en, så å trekke konklusjoner om at jeg er en Xbox fanboy er heller latterlig.

Farcry instincts kommer til å se best ut på pc i uansett tilfelle, derfor ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe det til GC.

Jeg bryr meg igrunn lite om du tar meg seriøst, det får bli ditt problem, men ikke legg ord i munnen på meg og ikke trekk konklusjoner basert på rene spekulasjoner.

Har ikke sakt du er fanboy jeg...

 

Det jeg reagerer på er at du sa at Far Cry aldri kunne ha virket på GC... Men tenker vi slutter der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...