Gå til innhold

Ragnaros på Ravencrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"Ragnaros hit you with magma blast for 6000" er ikke godt... :p  Min lille hunter tåler ikke slik bank...

Nesten ingen tåler slik bank ;)

Edit:

Typo..

Endret av Zindre-
Skrevet

Trur kanskje nove var før dere deete med og summone Ragnaros. Men samma det, gleder meg til jeg sitter og ser han ligge død :)

btw Radhoo har Brakar lyst til en revange mot torelien :p?

Skrevet (endret)
Hvorfor drepte dere ikke han?

Fordi klokka var ca 00:00 når vi summona han for første gang, og vi brukte ca 10min først på snakking, testrun osv. Altså, Ragnaros er ikke Hogger. :)

Trur kanskje nove var før dere deete med og summone Ragnaros. Men samma det, gleder meg til jeg sitter og ser han ligge død :)

Niks.

Endret av ahpadt
Skrevet

Nei. Nove Avatara bar bare greid ta ned 4 adds tror jeg - de sa igår de ikke hadde tatt han hvertfall.

Skrevet

Hehe.. Brakar er en tanks, ikke en rogue:P hehe.. Har ikke så mye dps, men tåler en del. Kan ta en duel når jeg får Broken tooth opp til lvl 60 :p Den er lvl 41 nå...

Skrevet
Hvorfor drepte dere ikke han?

Fordi klokka var ca 00:00 når vi summona han for første gang, og vi brukte ca 10min først på snakking, testrun osv. Altså, Ragnaros er ikke Hogger. :)

Niks.

Hogger....LOL

når jeg blir lvl 60 skal jeg bare henge i elwynn og drepe hogger for n00bs.

vet noen forresten hvor mye HP hogger har?

elsker han forresten :love:

første eliten jeg møtte, og første som virkelig VASKA meg oppetter veggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...