Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sånn hardstyle var og skal være.

 

Du vet den BH-sangen er basert på My Little Pony?

Samme faen det vell? Syntes den ble ganske fet.. Uansett høres det ikke ut som du har respekt for hva andre liker og høre på, noe som er synd egentlig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg ha respekt for folk som klarer å kalle noe sånt for hardstyle? Det er jo ikke i nærheten en gang. Det er cheesy drittmusikk der jævla mange melodien er hentet fra barnehagen ffs. Det er i tillegg langt fra hardt. Der er kommers musikk med kicks som hører ut som en som fiser.

 

Det var en gang hardt, en gang man kunne forsvare navnet.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg ha respekt for folk som klarer å kalle noe sånt for hardstyle? Det er jo ikke i nærheten en gang. Det er cheesy drittmusikk der jævla mange melodien er hentet fra barnehagen ffs. Det er i tillegg langt fra hardt. Der er kommers musikk med kicks som hører ut som en som fiser.

 

Det var en gang hardt, en gang man kunne forsvare navnet.

Umad.jpg

 

Samme for meg hva du kaller det for, jeg liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Headhunters er mye svakere, og langt fra like hardt, dog syns jeg folk skal få høre på hva dem vil, hører på mye musikk som er langt mykere en både hh og dj duro, hører også på mye musikk som er langt hardere, så konsistensen på sangen er vel ikke altid det viktigste.

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den fra Duro er sikkert digg, kan ikke spille den så høgt akkurat nok (lyricsen er jo ikke noe for småbarn øra^^)

 

Og ellers tror jeg ikke det er vits å krangle, det er det samme som om jeg prøve og overbevise folk om at JB, Miley etc. ikke bare er dårlig og spesielt kvalitativ lav musikk, men også at dem er totale retards som bare vil har penger. Helt umulig, noen har jo klart å finne seg skikkelig musikk(det er vel dem som ikke viste om noen annet musikk) men det fleste bare høre på det, fordi alle andre gjør det er og det er "kult". Eller disse rare fargede plastikk solbriller, jeg veit ikke om jeg skal flire eller gråte når jeg se noe går rundt med dem og den stein seriøse og overlegen ansikts uttrykkelaugh.gifnupe.gif. Jeg vil ikke si at aR_ er slik, å høre på raw,nustyle er jo en begynnelse, men det er liksom at en treng ikke å prøve flere ganger å overbevise andre om ting.

 

Hmf, se no hva jeg har skrevet, akkurat derfor har jeg gitt opp med slikt.

 

At aR_ kalte det hardstyle er jo heller ikke hanes feil, musikken blir jo solgt slikt. Noe som virkelig ikke i går hodet mitt, hvorfor ikke selge det som raw/nu/whateverstyle? det høre jo de fleste at det er ganske forskjellig musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det ville ikke vært like populært om det hadde offisielt hadde blitt kalt nu-style. Dette forstod Q-Dance og "beholdt" det gamle navnet. Ja, jeg sier dette fordi det er de som sitter med nesten all makt. "Bestemmer" jo faen meg hva som skal være populært. Grunnen til at Rawstyle fikk navnet fra at det kom fra en artist (Zatox). Når de kommer med navnet selv er det greit å bruke det. Ordet nu-style kom først på GHF og siden det forumet ikke var veldig populært blandt toppene innenfor sjangeren ble ikke ordet "tatt inn", siden det ble sett på som noe negativt. Selv om mange av nu-folka likevel brukte navnet og.

Markedet rår, musikken er så godt som død for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...