Gå til innhold

Windows Finner ikke lydkortet part 2


Anbefalte innlegg

Jeg har et integrert lydkort, har prøvd å åpne selve boksen"hardisken" men det står ikke navnet til lydkortet der,(da jeg kunne prøvd å laste ned driver fra nette)

Det følgte heller ikke med noen cd til hovedkortet eller lydkortet...

Problemet oppstod da jeg la inn musikk på min iPod i iTunes og en pop-up mlding kom opp ved overføring" Sykrotisering av bærbar enhet" det var synlig at dette ikke kom av iTune men av windows(media player eller noe)...Jeg trykket da "ja" og pcn klikka.... jeg måtte da slå den av å på og etter dette har bare denne mldingen kommet opp da jeg enten åpner en lydfil, eller går inn på volumkotroll e.t.c. Noen som har noen formeningner om hvordan dette problemet kan fikses?

Jeg har en Hp Pavilion 7885, har vært på driver oppdateringer på hp.no men ingen lydkort driver er ikke lagt ut for min maskin....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå har jeg ikke mp3- spilleren her. Lurer på om den må være tilkoblet for å finne alternativet "å slå av synkronisering av bærbar enhet."

Men du kan jo prøve ved å gå på alternativer i Windows media player.

Dette finner du ved å gå inn på verktøy- menyen øverst på spilleren. Hvis du ikke finner verktøy, må du høyreklikke øverst på spilleren for å få frem menyen. Tror dette kun gjelder media player 10.

Jeg fant det ut her om dagen. Var ganske irriterende at filer automatisk ble kopiert over på spilleren :!:

Du får lete, så finner du det sikkert.

 

EDIT: Da har jeg fått tak i en mp3- spiller her. Den må være tilkoblet får å skru av synkronisering.

Altså: Gå på verktøy - alternativer - enheter. Dobbelklikk på flyttbar disk. Her kan du huke vekk "start synkronisering når denne enheten settes inn"

Håper problemet ditt løser seg.

Endret av gauters
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...