Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får kanskje satse på at jeg blir med denne gange. Men eneste problemet er at på den skolen jeg har så kan det bli en del eksamener fra juni måned :p Husker ikke helt datoene da.

Skrevet

Syns at alle som vil skal få være med jeg :D

Men, syns vi bør bestemme oss for en dato snart da ;)

Noen bestemt dato/sted/klokkeslett av noen eller?

Skrevet

ja må nesten få litt kvinnfolk også med. :wee:

selv om folk har skole eller eksamen så har nå vel alle tid til og sette av et par timer en lørdag eller no sånn.

Skrevet

Hva skal vi eventuelt gjøre da på et sånt treff? Blir det ikke sånn at noen sitter alene og ikke tør prate med andre da? For sånn er det jo alltid vel?

Men kan godt være med. Er bare en kort spasertur fra der jeg bor. Steikebættre!

Skrevet (endret)
Hva skal vi eventuelt gjøre da på et sånt treff? Blir det ikke sånn at noen sitter alene og ikke tør prate med andre da? For sånn er det jo alltid vel?

Grille, skravle og treffe nye folk. Kanskje litt hardwareprat, kanskje helt andre ting. Jeg tror de færreste kjenner hverandre fra før så det er bare å sette seg ned og prate med noen. Håper ingen vil føle seg utenfor. Alle er velkommen. :yes: Jeg tror dette blir hyggelig grilling for alle som kommer. Dere kan sikkert ta med dere venner fra utenfor hardware også, bare de tåler å høre litt dataprat uten å himle med øynene og mumle "nerder". :)

Endret av Simen1
Skrevet (endret)
Hvordan ble forrige treffet? Kom det mange og ble det en suksess?

vi ble 7stk, 5 fra forumet. Va lite prating, det var vell egentlig bare å ta initativet så er vi i gang ;) men grilling blir bedre enn pizzafabrikken.

edit: en som tok bilder dær også, husker ikke helt hva han het.

Endret av ATi-Radeon
Skrevet

Får vel sjå om ikkje nokre av medarbeidarane som befinn seg i Trondheim kanskje dukker opp. ;)

(Tar sjølvsagt forbehold om at den endelige datoen ikkje lagar trøbbel med eksamenar...) :)

Skrevet

litt skravling må det jo bli, visst dere er sjenert er det bare og ta et par pils så løsner det. :wee:

men greit og ha en liten plan for dagen så går ting litt lettere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...