Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et par "cult" sko til 299kr, en bukse til 599, 1 T-skjorte til 149kr ( dyrt men den hvit, og me loves hvit :p ) og en genser til 44kr (feil på kassaapparatet.

Det var passe pris synes jeg... Hvis alt annet enn genseren og skoene skulle vært dyrere så skulle sømmene vært lagd av gull eller noe.

Jeg for min del synes ikke at man skal betale over 600 kr for en genser, 600kr for et par sko, og 700kr for en bukse. Man betaler for merket og ikke utseende og kvaliteten lenger.

Skrevet

Jeg gikk rundt i hele Stavanger i fjor uten å finne et eneste par sko jeg kunne tenke meg til under 600. Du får prøvev Eurosko eller noe i den sjangeren.

Skrevet

Eurosko, din og min sko og disse her er jo kanskje ikke de mest innovative og vakreste skoene. De er sikkert greie hvis du bare skal ha noe å putte på benene, men skal du ha kvalitet og kvalitet for føttene, trenger du nok noe mer...

Skrevet

Vel, kjøpte sko for rundt et år sia, tror de kosta rundt 300kr, og de blir jo råere jo mer slitt de blir!! :love: Var vel roots ellerno, men fortsatt er de rå.

:tease: til dere med sko til 1000kr

:p

Skrevet

Roots er sånn SKIKKELIG ripp-off... Da jeg bodde i Canada, var det et merke med mye sånne varme fleecegensere og annet liksom sporty vinterklær, kalt Roots Atheltic (since 1950 eller noe...)

Jeg kjøper kanskje ett par sko i månende. Ihvertfall annenhver måned. Jeg simpelthen ELSKER sko!

Skrevet (endret)
Roots er sånn SKIKKELIG ripp-off... Da jeg bodde i Canada, var det et merke med mye sånne varme fleecegensere og annet liksom sporty vinterklær, kalt Roots Atheltic (since 1950 eller noe...)

Jeg kjøper kanskje ett par sko i månende. Ihvertfall annenhver måned. Jeg simpelthen ELSKER sko!

jeg kjøper andre sko å da, men de skoene var så råe at jeg ikke har tenkt til å bytte på en stund. Det er forresten enkle skate-sko...

Endret av Ministry
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...