Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
kanske vi skulle ha en avstemning på hvem som skal vere forumets offesieller babe , med bilder og greier ;)

Eller hva med... IKKE?

Tonio kan godt være forumbabe, men personlig synes jeg Hanne er en mer diggbar kandidat. No offence.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble ikke nominert engang???

Jeg har kjole og masse annet jeg kan dresse meg opp i for å bevise min verdighet...! :mad:

Knegg.

Skrevet

Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

*knegg hirr humre*

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Skrevet

I går var jeg på "fylla"

Hadde 3 0,5Cider og 8øl. Drakk 2,5Cider og 1 øl.

Tror jeg er litt teit. Dessuten møtte jeg broren min (noe jeg ikke hadde lyst til) og tok pirattaxi hjem.

Skrevet
Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

*knegg hirr humre*

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din.

Skrevet

katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten :p

Det betyr at katta vår er skikkelig tøff :w00t:

Skrevet
katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten :p

Det betyr at katta vår er skikkelig tøff :w00t:

Jeg er mye tøffere.

Skrevet
katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at  det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten :p

Det betyr at katta vår er skikkelig tøff  :w00t:

Jeg er mye tøffere.

eee, nei du er like tøff som et knekkebrød ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...