Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Whaat..? :whistle:

Får jeg ikke lov til å kjede meg i min hyperhet på natta nå da?

Kan da skrive ting som er seriøst iallefall da.. :ermm:

Jeg vet du digger meg så, du skrev det på MSN! Spesielt musikksmaken min. :)

Skrevet
Nightwish er slettes ikke dumt.

Weee, flere som liker Nightwish :wee:

En i klassen min skrev med sprittusj på whiteboard. Eller...han tegna en stor smilefyr over hele greia. Etterpå prøvde han desperat å vaske det vekk, med COLA :lol:

Skrevet (endret)

:!: Hehe.. Noen ønsker på hva jeg skal skrive i panna en siste gang eller to nådda? :) Før jeg legger meg i sofa'n for litt søvn..

Nightwish har blitt stempla som et litt fjortissband den siste tida desverre, men til alle som tror det er et fjortissband; finn dere en busk å gruble! Nightwish startet ikke slik, og ER ikke slik.. Nightwish er digg, eksperimentell og kvalitetsfyldig musikk! (Untatt visse nye, kommersielle låter da.. =/)

Endret av Glisevask
Skrevet

Jeg har også skrevet med sprittusj på tavlen. Når jeg prøvde å vakse det vekk så gikk det plutselig ikke. Men dagen etter hadde vaskehjelpen fjernet det.

Skrevet
:!: Hehe.. Noen ønsker på hva jeg skal skrive i panna en siste gang eller to nådda? :) Før jeg legger meg i sofa'n for litt søvn..

Nightwish har blitt stempla som et litt fjortissband den siste tida desverre, men til alle som tror det er et fjortissband; finn dere en busk å gruble! Nightwish startet ikke slik, og ER ikke slik.. Nightwish er digg, eksperimentell og kvalitetsfyldig musikk! (Untatt visse nye, kommersielle låter da.. =/)

Huh? jeg har aldri sett et fjortisstempel på Nightwish. Men dårlig musikk er det uansett. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...