Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.boni.no/images/produkter/baat14.jpg

Nei, ærlig talt er det ikke mye forskjell på reglene i SO3 og SO4. Begge er "Spam/support=ban".

5693084[/snapback]

Både du og jeg vet at det var en helt annen tolleranse for support i SO3 en det er i SO4, da folk modererte seg med "supportbruk" i SO3.

Men, jeg vet at du ikke mener jeg er skikket for å være moderator, men men, du får bare kjøre løpet ditt :)

Skrevet (endret)
Jeg vet ikke. Er det noen per dags dato som har fått straff for support i SO4?

5693157[/snapback]

Det var iallefall ikke få som fikk det i SO3.

Endret av @kd
Skrevet

Tror ikke det er noen som har fått ban for support i SO nei. Har sett ganske så mange support poster som til og med moderatorer har svart på. Det eneste av straff jeg har sett i SO er noen som har fått posten slettet :hm:

Skrevet
Hallo folkens.

Jeg sitter på datarommet aleine.

Jævli digg at ingen andre er her.

De kommer ikke inn heller :tease:

5692511[/snapback]

Vil ikke vite hva du driver med der :p

Uff, sov 7 timer i natt :( Internett skulle vært forbudt, holder meg bare våken til langt på natt :angry:

Skrevet (endret)
Hallo folkens.

Jeg sitter på datarommet aleine.

Jævli digg at ingen andre er her.

De kommer ikke inn heller :tease:

5692511[/snapback]

Vil ikke vite hva du driver med der :p

Uff, sov 7 timer i natt :( Internett skulle vært forbudt, holder meg bare våken til langt på natt :angry:

5693242[/snapback]

Mener du 7 timer er lite? :p

Har ferie nå, men vanligvis i ukedagene er jeg våken til mellom 3 og 4, og opp klokka 8 om morgenen =)

Søte deilige ferie :D *trasker opp på kjøkkenet og ser om vi har ting nok til å lage omelett*

edit: Omelett it is! 3 egg, melk, salt, krydder! Mye ost på toppen! Så fikse 2 brødskiver i brødristeren. smørost og skinke på de 2 brødskivene. Omelett! Voilâ, mat for mons! :D

Endret av clvn
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Dæven, våkna i dag jeg også! ;)

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Impetus90, 7 timer er da ikke lite :ohmy: Jeg sover til vanlig 5 timer pr dag :)

Sover jeg 7 timer så har jeg fest :fun:

5693440[/snapback]

Pleier ikke sove så mye jeg heller, problemet er abre at på vanlige skoledager står heg opp 05.30 :no:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

VINTERFERIE!! :green:

endelig, her har jeg sittet å sett dere skryte dere full av ferie og div gjøremål mens jeg må sitte på skolebenken å høre på at lærerene babler oss full av mannskit :D

Skrevet

Heia den som vinner, heia den som vinner (buksen full av pinner)!! (Men det siste sier vi ikke så høyt. Det er faktisk et alvorlig problem innenfor orienteringssporten).

Skrevet
Jeg bruker å legge meg i ett-to tia når det er skole og stå opp i syv tiden.

Helga sover jeg til kl tre :love:

5693550[/snapback]

åja. det var jo... informativt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...