Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Døgningen gikk i dass, jeg sovnet. Og vekket.

De er visst veldig streng på Haukeland når det gjelder besøkstider.

Er det du som er på Haukeland?

Hæppi bursdag to Goophy.

--

I dag var det ikke noe morsomt å løpe i skogen. 10 km med regn, altfor mye stigning og fæl bomming :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det begynte med at GTA spillene kom først til PS2 fordi den hadde bedre Specs enn ka data hadde... slikv vi så med GTA3...

Pøh. Grand Theft Auto kom først til PC.

Skrevet

nå har jeg fått leid ut hybeln..!! :green:

me happy! :)

fyren flytter inn ikveld så nå har jeg vaska, pakka og flytta ut alle tinga mine. må bo litt midlertidig i nabo hybel'n da.. :wee: til jeg får sendt tinga til oslo og bestillt flybillett hjemover. men det håper jeg går fort da!

Skrevet
nå har jeg fått leid ut hybeln..!! :green:

me happy! :)

fyren flytter inn ikveld så nå har jeg vaska, pakka og flytta ut alle tinga mine. må bo litt midlertidig i nabo hybel'n da.. :wee: til jeg får sendt tinga til oslo og bestillt flybillett hjemover. men det håper jeg går fort da!

Grattis! :cool:

Skrevet

Uffa meg... Folk har blitt så paranoide! Spiller på foco aim og eier alle i en liten stund. Og hva tror du de gjør? Begynner å recorder og styre for å få meg bannet for all framtid... Går ikke ann å spille CS lenger uten å bli anklaget for cheating...

Skrevet
Uffa meg... Folk har blitt så paranoide! Spiller på foco aim og eier alle i en liten stund. Og hva tror du de gjør? Begynner å recorder og styre for å få meg bannet for all framtid... Går ikke ann å spille CS lenger uten å bli anklaget for cheating...

Velkommen etter. :p

Skrevet
Ueland, du leser her stadig, hva med å poste? ;)

Word!

:ermm:

Hvorfor? Han må vel ikke, er vel kanskje bare interessert i å se hva som skjer, sjekker kanskje rapporteringer og slikt.

da burde han også ha svart på PMen min....jeg venter i spenning.

Skrevet

Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:

grrrrrrrrr!

grrrrrrrrr!

FAEN

FAEN

FAEN

jævla msn

faen

msn suger

klikker

hele

tiden

GRRR

MSN må brenne

Fredrik sier:

Microsoft rocks

Fredrik sier:

hmm, det funket

Skrevet

Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til?

Skrevet
Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til?

Microbølgovnen er din venn :)

Skrevet

såklart kan du det, kan omså grille det på bål visst du vil. er jo bare snakk om å varme det opp oigjen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...