Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hey Herr Brun. God helg  :)

Vurderer å ta en tidligere buss ut for å rekke innom butikken. Ka skal eg kjøpe :dontgetit:  Brus?chips?pizza?snop?

5583374[/snapback]

Hei du. God helg du ogsaa.

Kjoep pizza og sjokolade. Gjerne brus ogsaa.

Gloemte en ting steffy: God tur :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I Canada er det nesten bare i Quebec de snakker fransk. Og jeg har bodd i delstaten Quebec, Montreal. Fiskehandleren vår nektet å snakke engelsk. Det var ikke greit, og det ble mye rar fisk mamma kom hjem med. Vel snakker hun fransk, men neppe om fisketyper...

Har forøvrig USB 2 - om noen skulle lure.

5583394[/snapback]

Jeg vet det :) Jeg tenkte mer paa kanadisk engelsk :wee:

Skrevet
I Canada er det nesten bare i Quebec de snakker fransk. Og jeg har bodd i delstaten Quebec, Montreal. Fiskehandleren vår nektet å snakke engelsk. Det var ikke greit, og det ble mye rar fisk mamma kom hjem med. Vel snakker hun fransk, men neppe om fisketyper...

5583394[/snapback]

Og noe annet morsomt er at det franske ordet for fisk er veldig likt det franske ordet for gift. (Poisson og poison). Tenk det kaoset, a. Man skal ut og kjøpe sunn fisk til ungene, så kommer man hjem med norsk oppdretslaks :hmm:

Skrevet

Skriver siste blogginnlegg fra Hardware nå... Triste greier.. :cry: Må kynde meg også. Har en buss å rekke :p

Skrevet
Da ropte mamma at vi var for sen, som betyr at jeg må løpe.

Au revoir, mine venner! ELZK

5583491[/snapback]

Bye pumpkin. Kos deg.

5583517[/snapback]

Bye honey bunny.

5583551[/snapback]

Det er fra pulp fiction sant? :hmm:

Skrevet

5583394[/snapback]

Og noe annet morsomt er at det franske ordet for fisk er veldig likt det franske ordet for gift. (Poisson og poison). Tenk det kaoset, a. Man skal ut og kjøpe sunn fisk til ungene, så kommer man hjem med norsk oppdretslaks :hmm:

5583454[/snapback]

Nesten all laks i Frankrike er norsk. Det er visstnok den beste laksen. Overalt finner du "saumon norvégien"... Hvis det er laks, saa skal det vaere norsk.

Om den er oppdrettet eller ikke vet jeg ingenting om :)

Gjest medlem-77217
Skrevet
I'm soooo exciited, and I just can't hiiide it.

Fy faen, helg er bra digg dere.

5583382[/snapback]

Ja. Helg er bra. Da får man tid til å vaske huset ordentlig og sånn. Unnskyld meg, skal bare gå å hjelpe mamma med klesvasken.

Skrevet

Uff jeg burde ha lata som jeg var skikkelig krøpling i rullestol, og når de kom for å banke meg opp så skulle de jaggu meg ha fått merka det :fun:

Skrevet

Endelig music049.gif

Da var siden omsider klar til nettet.. Tok meg bare noen måneder før jeg ble fornøyd :p

Btw: Virker som Microsoft har store tanker på sitt kommende OS :p Skal lokke brukerne til å bytte siden spillene kun skal fungere optimalt under Vista :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...