Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snittleif: Når og hvor er konserten?

5534503[/snapback]

Mener med å spørre meg om noe når jeg ikke er pålogga? :hrm:

Jaja. Da svarer jeg nå, og regner med det er Zappa det er snakk om. 18.mai, dørene åpner 18.30 og konserten "begynner" 19.30 tror jeg.

EDIT: Hvor? HAH! fikk ikke med meg det. Sentrum Scene tror jeg det var.

Endret av SnittLeif
Skrevet

Biologiprøven er iallefall overstått nå. Gikk ganske bra :) Sitter her og gumler kyllingsalat nå. Nam nam. Om 1 og en halv time er det ut å reise...skal besøke kjæresten og foreldrene hennes i helga. Endelig blir det sauna! :)

Skrevet
Biologiprøven er iallefall overstått nå. Gikk ganske bra :) Sitter her og gumler kyllingsalat nå. Nam nam. Om 1 og en halv time er det ut å reise...skal besøke kjæresten og foreldrene hennes i helga. Endelig blir det sauna! :)

5538665[/snapback]

Grr. Sauna med dama? HOT HOT! :!:

Skrevet

5538665[/snapback]

Grr. Sauna med dama? HOT HOT! :!:

5538681[/snapback]

Seff :love:

Skrevet
Sauna og damer er alltid en slager.

5538712[/snapback]

nja. Ikke hvis de damene virker som å være redd for å svette og ikke kan ha det varmere enn 45 grader.

da er sauna oppskrytt

Skrevet
nja. Ikke hvis de damene virker som å være redd for å svette og ikke kan ha det varmere enn 45 grader.

da er sauna oppskrytt

5538717[/snapback]

Da suger det ja, men da har du vært med feil type kvinnfolk

Skrevet

da er sauna oppskrytt

5538717[/snapback]

Da suger det ja, men da har du vært med feil type kvinnfolk

5538743[/snapback]

Hard-to-get-typen du tenker på? :cool:

Skrevet (endret)

Var så utrolig tørst på jobb idag, så har tatt ganske my vann fra vanndispenserene, så får jeg akkurat vite at vannet kan være urent pga all nedbøren i det siste å bør kokes, var ikke akkurat så kult å høre etter 1,5 liter vann :ermm:

Endret av kjexter
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...