Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var faktisk ikke snakk om å så mye penger som skulle overføres. De smarte har allerede over sett hvor mye det var. Når man er kunde i en stor bank, så forventer man at man i alle filialer skal kunne få den servicen man fortjener. Men slik fungerer det ikke. Derfor er jeg på vei over i en noe mindre bank.

Skrevet
Det var faktisk ikke snakk om å så mye penger som skulle overføres. De smarte har allerede over sett hvor mye det var. Når man er kunde i en stor bank, så forventer man at man i alle filialer skal kunne få den servicen man fortjener. Men slik fungerer det ikke. Derfor er jeg på vei over i en noe mindre bank.

5485382[/snapback]

Var bare en månedslånn på 40-tusen? :)

Skrevet
JoachimR vil ikke ut med beløp forstår jeg :hmm: Kanskje det var noe rundt en 100 lapp? :tease:

5485395[/snapback]

Hvis du har en brukbar mattekarakter og litt logikk så står det faktisk over eksakt hvor mange penger det var.

Skrevet (endret)
Jeg er også i ganske godt humør idag. Rart hva det motsatte kjønn kan gjøre med en..  :D

5485432[/snapback]

Ja, skikkelig ekkelt og stikke tissen sin der du vet. :no::sick::scared:

ok, ok. Jeg skal komme med noe konstruktivt, hvordan har alle det i dag? I dag forsov jeg meg.

Endret av Bundy
Skrevet
Jeg er også i ganske godt humør idag. Rart hva det motsatte kjønn kan gjøre med en..  :D

5485432[/snapback]

Så rett, så rett ;)

*Drømme om lørdagsnatten :love: *

Skrevet (endret)

Det var da uhorvelig med stress det skulle være å komprimere denna dvd'en da.. arfebarf.

Stikker over en tur imens jeg.

Haddis: Nice bil :thumbup:

Endret av Ø.B.
Skrevet
Hvis du har en brukbar mattekarakter og litt logikk så står det faktisk over eksakt hvor mange penger det var.

5485408[/snapback]

hm, jeg klarer ikke se noen plass det står eksakt, eneste er dette som du sa:

EDIT: Det var ikke snakk om en haug med penger heller... Ikke en hel en engang... Bare en simpel førtiende-del...

og med min logikk og mattekunnskap så tolker jeg dette som at det er en førtiende-del av en haug med penger. ettersom jeg ikke vet hva du definerer som en haug med penger er det ganske så umulig og fastslå hva en førtiende-del av dette beløpet er.

men hvis jeg kan tippe så er vel 1 million en haug med penger selv for ei bortskjemt lita ræka som deg, så da tipper jeg at du skulle overføre 1/40 av dette beløpet, altså 25 000,-? noe som igjen virker for lite til at banken skulle lage noen problemer..

Skrevet (endret)
Ah, me loves Röyksopp. :love:

5485532[/snapback]

oh, me not like you

:tease:

5485569[/snapback]

You not like me coz I like Röyksopp? :dontgetit:

Endret av NorthGarden
Skrevet
Eg vil ikke gå ut... eg vil være hjemme  :dontgetit:

Ugh

5485574[/snapback]

hm, hvis vi tenker oss godt om kanskej vi klarer og komme til en løsning som vil funke..

har du prøvd og.... ikke gå ut, bare være hjemme? :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...