Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økonomi e bare chill..har brukt over en time no på å skrive av noe fra boken og inn i words..og for å gjøre det litt vansklig sååå *trommevirvel*

lager vi en tabell! :w00t:

Omg, tror eg brukte 10 min på det og siden har eg oppdatert meg på alt tullet dokkar SO4 avhengige kan komme med i løpet av natten ;)

Skrevet
Jeg bor rundt 25 min. unna skolen, om jeg går med Marita. Noe jeg straks skal, wee. :love:

5445730[/snapback]

:fun:

5445735[/snapback]

Har en time med bussing jeg.

Småløpe mellom busser med jævlig vondt brystkasse er godt.

Tror SERIØST jeg har brukket et ribbein. :mad:

Skrevet

Stakkar Bundy :fun: Tenkte med en gang at du sikkert hadde vont i brystet fordi du har så dårlig kondis. Med tanke på all den der bussespringinga.

Skrevet
Heller minimalt. Sitter og irriterer meg litt over Peter Jackson som stadig vekk får gode kritikker i hytt og gevær

5446187[/snapback]

Hvorfor ikke skryte litt av Peter Jackson? Han lager jo kongefilmer!

Skrevet
Sweet, mamma kjører.

np: The Mars Volta - [Live EP #02] Drunkship of Lanterns (Live fr [9:38]

I løpet av uken kommer mobilen og maaange pakker fra Play.com. Wee!

5445736[/snapback]

Ikke her i Norge, jeg venter til jeg flytter i juli og tar den i statene.

Skrevet (endret)
Ikke her i Norge, jeg venter til jeg flytter i juli og tar den i statene.

5446206[/snapback]

smart, så slipper du å lære deg og kjøre! :fun:

Endret av phax
Skrevet
Jobbet hardt, kanskje

Glemt masse viktige deler i filmene sine, definitivt

Hvorfor skal folk lovprise en mann som ødela en literær klassiker som Ringenes Herre?

5446199[/snapback]

Går ut i fra at du har lest bøkene da. Synes filmene er dødskule jeg men har heller ikke lest bøkene. Men er jo klart man ikke kan får med alle detaljer i filmatiseringer av bøker. Da hadde filmene blitt eviglange.

*Glede seg/håpepå til/at Jackson lager film av hobbiten* (Har lest den boka :))

Skrevet

Å være syk suger balle. Jeg sover ikke om nettene nå, jeg hoster til jeg brekker meg og jeg måtte ta blodprøver i dag.

Legen mente det avr et virus, hun trodde kanskje det kunne være kyssesyken, men det var for tidlig å se det. Så jeg må inn om 2 uker og ta nye prøver. Og jeg må til Lillestrøm for å ta Røntgen/ultralyd av magen fordi milten min er litt større en normalt.

Jeg føler meg helt råtten nå, orker nesten ikke å gjøre noen ting, bare ligge på sofaen og spise bananer og drikke cola. KJEDELIG!

Skrevet
Å være syk suger balle. Jeg sover ikke om nettene nå, jeg hoster til jeg brekker meg og jeg måtte ta blodprøver i dag.

Legen mente det avr et virus, hun trodde kanskje det kunne være kyssesyken, men det var for tidlig å se det. Så jeg må inn om 2 uker og ta nye prøver. Og jeg må til Lillestrøm for å ta Røntgen/ultralyd av magen fordi milten min er litt større en normalt.

Jeg føler meg helt råtten nå, orker nesten ikke å gjøre noen ting, bare ligge på sofaen og spise bananer og drikke cola. KJEDELIG!

5446449[/snapback]

Skriv evig med innlegg i SO da :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...