Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teite pappa som holder ut alt.

Får vel vente til bruttern kommer hjem så han kan forklare til pappa hvorfor jeg trenger kabinett. BLEH pappa gidder alldri å høre på meg.

Skrevet
Jo, han har sikkert det, siden han har vært i utlandet så lenge! Der funker jo nesten ikke electron i det hele tatt!

5354264[/snapback]

Electron fungerer utmerket i utlandet. Har brukt VISA-electron i ca 16 forskjellig land uten noen problemer.

5354396[/snapback]

Electron er sånn liten homo-versjon av ordentlig VISA. Sånn for alle de som vil ha, men ikke kan :p

Selv hadde jeg Maestro når jeg var ute å handlet i Europa. så jeg skal vel ikke si noe...

Skrevet
Jo, han har sikkert det, siden han har vært i utlandet så lenge! Der funker jo nesten ikke electron i det hele tatt!

5354264[/snapback]

Electron fungerer utmerket i utlandet. Har brukt VISA-electron i ca 16 forskjellig land uten noen problemer.

5354396[/snapback]

Electron er sånn liten homo-versjon av ordentlig VISA. Sånn for alle de som vil ha, men ikke kan :p

5354447[/snapback]

...Og for de under 18 år.
Skrevet
Last ned No Quarter med Tool, ettersom det er nesten umulig å få tak i Salival her i Norge. Det er hvertfall godt utnytta tid :)

5354726[/snapback]

Salival har jeg orginalt. :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...