Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til.

Skal ringe Adecco jeg. De skylder meg 11.000 og har gjort det i 3-4 mnd nå. Jeg vil ha pengene mine! Skulle egentlig fått pengene på fredag, men nei. Skjønner ikke at det er så vanskelig.

Skrevet
Høres flott ut.

Har en engelskfremføring i morgen, har ingenting å fremføre, bør vel begynne å jobbe snart, men vil heller spille gitar. Any requests?

5218462[/snapback]

Hans Rotmo - Herberget Sannheten

5218465[/snapback]

Rotmo har verdens nest styggeste julesang etter han tatermannen. Vårres jul. Husker jeg satt der og holdt emg fast i stolen så jeg ikke skulle gå direkte til CD-spilleren og slå av. Fysj. Deilig å ikke lenger ha musikk på skolen.

Skrevet

*trøtt*

Tror eg aldri har lastet mer enn inatt. Maskinen har lastet med en stabil hastighet på 800-900KB/sec i over 18timer. Fylte opp det ledige på hdd'n med engang. :D

*ønske seg hdd til jul* :dribble:

Skrevet
Forresten er jeg tilbake på den usunne stien, og tror jeg likegodt kan bestille botox-behandling til 40-årsdagen allerede. Jeg har tatt sol igjen.

5219882[/snapback]

Den usunne stien! :ohmy: Har du drukket julebrus eller?

Skrevet
Forresten er jeg tilbake på den usunne stien, og tror jeg likegodt kan bestille botox-behandling til 40-årsdagen allerede. Jeg har tatt sol igjen.

5219882[/snapback]

Den usunne stien! :ohmy: Har du drukket julebrus eller?

5219905[/snapback]

Nei, jeg har tatt sol. Kjøpte faktisk en hel kasse cola light med lime i dag. :)

Skrevet (endret)
Nei, jeg har tatt sol. Kjøpte faktisk en hel kasse cola light med lime i dag. :)

Er det så usunt å ta sol da? Kan ikke være mer usunt enn Light-brus i hvert fall.

Endret av Skarstad
Skrevet (endret)

skal si....hw.no har gjort noe som gjør at adblock`en som er intergret i FF ikke fjerner raklame.

*pønske ut andre metoder for å få vekk reklamen*

:hmm:

Edit:

Var visst bare "enable Adblock" som ikke var krysset av.

*phew*

Endret av Ozelot
Skrevet

Muehe. Jeg liker når folk hiver PC'er de tror ikke funker. Noen minutter feilsøking (nettverkskort lagde kvalm i Windows-boot) og vips har jeg en fungerende Pentium 4 1.6 GHz med 256MB RAM. :p

Skrevet
Aaarg, føler meg dårlig. *sleeepy*

5220076[/snapback]

Åh.. det er vel fordi du var så full igår :p

5220285[/snapback]

Hm, var det jeg som kysset deg, eller du som kysset meg? Ganske sikker på at det var nummer 2.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...