Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SkyMarshall sine sanger går under techno/trance, hvis jeg ikke tar så alt for feil...

5217795[/snapback]

Ja, men da laster jeg de ikke ned :tease:

5217815[/snapback]

Ikke alt er techno/trance, han har faktisk laget en rap-låt, Raiders of the North, og en mer pop-aktig låt, The Paladin. Begge er WoW-relaterte.

Skrevet

Mulig jeg får min andre 10% idag pga en IBTL post. Vet jo aldri med disse moderatorene nå om dagen =/

Da gikk tiden på matte innlevering mmin ut. Faen....

Tror du og får en da fredrikrb. Men hva sa Tonio?

Skrevet
Så hvem fikk ferie?

5217786[/snapback]

Tror ikke det er noen som har fått helt ennå. De går vel gjennom tråden nå. Jeg tipper Tonio og STP får. :)

5217820[/snapback]

Jeg vet jeg ikke får det, men om det gleder deg kan jeg godt holde meg unna OT-baren. :)
Skrevet
Tar og spoiler'n jeg :) Hva slags sjanger er SkyMarshell sine sanger?

Prøv her.

5217814[/snapback]

Lastet ned Song Of Time.... Ikke så gale.... Men det er ikke min type musikk :)

Skrevet
Så hvem fikk ferie?

5217786[/snapback]

Tror ikke det er noen som har fått helt ennå. De går vel gjennom tråden nå. Jeg tipper Tonio og STP får. :)

5217820[/snapback]

Jeg vet jeg ikke får det, men om det gleder deg kan jeg godt holde meg unna OT-baren. :)

5217848[/snapback]

For all del, bare vær her du. Mangfold er fint!

Skrevet
SkyMarshall sine sanger går under techno/trance, hvis jeg ikke tar så alt for feil...

5217795[/snapback]

Ja, men da laster jeg de ikke ned :tease:

5217815[/snapback]

Ikke alt er techno/trance, han har faktisk laget en rap-låt, Raiders of the North, og en mer pop-aktig låt, The Paladin. Begge er WoW-relaterte.

5217845[/snapback]

Okei. Techno (med untaket av.. Hva faen heter de nå.... Jaja.) Trance o.l. samt RAP hører jeg IKKE

Skrevet
Fy faen så filmer griper meg :scared:

Ser på TV3 nå... En liten gutt døde mens han hjalp en annen... Kjente bare at hele meg fikk gåsehud ....

iTunes: Rudolf er rød på nesen - Prima Vera

(den sangen skal bli min nye ringetone når jeg finner blåtann adapteren min...

5217724[/snapback]

sinnsykt trist slutt da :(

Skrevet

Etter å ha sett igjennom tror jeg at _JULENISSEN_ og kinmag får en liten ferie. Men hva vet jeg? Jeg blir ikke moderator før jeg betaler meg inn....

Ooops. Sa jeg det siste høyt?

Skrevet (endret)

5217872[/snapback]

Okei. Techno (med untaket av.. Hva faen heter de nå.... Jaja.) Trance o.l. samt RAP hører jeg IKKE

5217872[/snapback]

Liker ikke rap eller techno jeg heller. Har bare to SkyMarshall-sanger, og det er WoW-sanger.

Endret av Skarstad
Skrevet
Fy faen så filmer griper meg :scared:

Ser på TV3 nå... En liten gutt døde mens han hjalp en annen... Kjente bare at hele meg fikk gåsehud ....

iTunes: Rudolf er rød på nesen - Prima Vera

(den sangen skal bli min nye ringetone når jeg finner blåtann adapteren min...

5217724[/snapback]

sinnsykt trist slutt da :(

5217878[/snapback]

Jepp :cry:

Hva er det dere snakker om? Warn og greier?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...