Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legger meg etter the 4400

jeg kan fortelle hvordan det ender så kan du gå å legge deg nå! :fun:

fuckers, jeg savner dama! noen som gidder slepe spania litt nærmere nord-norge?

Ikke røp noe. Det er bare slemt.

Skrevet

Ahhh...good god det skal bli godt å legge seg. Kjenner at jeg har fortjent og sove lenge nå.

Og jeg er glad=)

X'en er ute på fylla i kveld og vanligvis hadde jeg bare "wtf...tenk hvis hun finner noen andre...at jeg ikke har sjangsen lengere"

Nå gir jeg meg fan rett og slett. Vil hun ha meg så er jeg kanskje her, ellers bryr jeg meg fan.

*glad*

Skrevet

Ikke røp noe. Det er bare slemt.

ingen fare, spoiling er no hor! :)

men må bare si at jeg syntes sesong to av 4400 var enormt mye bedre en første sesongen.

Pels: Har en Fleshlight men det blir ikke helt det samme.

Skrevet
Ahhh...good god det skal bli godt å legge seg. Kjenner at jeg har fortjent og sove lenge nå.

Og jeg er glad=)

X'en er ute på fylla i kveld og vanligvis hadde jeg bare "wtf...tenk hvis hun finner noen andre...at jeg ikke har sjangsen lengere"

Nå gir jeg meg fan rett og slett. Vil hun ha meg så er jeg kanskje her, ellers bryr jeg meg fan.

*glad*

Kos da.

Skrevet (endret)
Veit vi har en egen del på forumet til det, men noen som veit hva introsangen til 4400 heter?

You know; I'm gonna make it really, really simple to you: t_reply.gif (Klikkbar)

Endret av @kd
Skrevet (endret)

no spelast: Bonnie Tyler - The Rose

Fin sang egentlig, husker tilbake til ungdomsskolen. Da sang den fineste jenta i klassen den sangen. *Drømme*

edit: feil skole

Endret av ZLatzman
Skrevet

Fem? Blah, altfor lenge. Men får kanskje la det ligge såpass lenge. Sjekka inni no, ingen fukt eller antydning til våte delar inni. Minnekortet fikk litt på seg, though.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...