Juleniss1 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Nå tenkte jeg også at de sa det sånn nogenlunde seriøst, men greit nok.=) Helt seriøst. Du poster alt for mye her
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ''aEhEhAAheAHAeHEaHE! Jeg er kanskje trøtt, også :!: :!: :!: ''Nikkedukker... :@ ble du sint fordi jeg synes det var morsomt ?? sorry for at jeg ler av masse dumme ting når jeg er trøtt da.
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ''aEhEhAAheAHAeHEaHE! Jeg er kanskje trøtt, også :!: :!: :!: ''Nikkedukker... :@ ble du sint fordi jeg synes det var morsomt ?? sorry for at jeg ler av masse dumme ting når jeg er trøtt da. Han er bare litt ekstra grinete fordi jeg ikke spiller med ham stakkar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille BF2...
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille WC3... Samme her!
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Coop i Barbie's Magic Adventure 2: The Lost Reef nei, uff... bedøk forelesning imorra kl 9, tror jeg skal ta kvelden nå jeg... natti tos til alle. Endret 6. oktober 2005 av 2mass
phax Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 holy crap som dere spamer da? jaja. tar kvelden.. *
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Brenn, feiging.Spille nå, da? Huh? *kremt* Cd *kremt* ligger hjemme *kremt* FAen, da...
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille WC3... Samme her! Jada, hvis det er med deg så
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille WC3... Samme her! Jada, hvis det er med deg så Barnerov. *løfter en hånd opp, og peker på*
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille WC3... Samme her! Jada, hvis det er med deg så Du får det til å høres ut som om du pleier å vinne da.. Grr.
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Battlefield 1942 er det han vil ha meg med på, men personlig liker jeg bedre å spille WC3... Samme her! Jada, hvis det er med deg så Du får det til å høres ut som om du pleier å vinne da.. Grr. Hysj, ikke si det som er sant, da kommer e-penisen min til å krympe til det ugjenkjennelige
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hysj, ikke si det som er sant, da kommer e-penisen min til å krympe til det ugjenkjennelige Kan den krympe mer?
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hysj, ikke si det som er sant, da kommer e-penisen min til å krympe til det ugjenkjennelige Kan den krympe mer? Ouch baby, ouch
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Marianne! osv! sier: fiiilllmmmmmmm....... Marianne! osv sier: deler du filmene dine??? Tonio sier: Nå så. Marianne! osv! sier: hvordan får jeg kommet inn på de?? Tonio sier: Søk. Marianne! osv! sier: hæ? Tonio sier: ctrl+f+windowsknappen. Marianne!sier: jeg fant filmer.. og jeg skal bare.. trykke p`? sigh.. Hun drar på lørdag da..
Anbefalte innlegg