Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan kan man starte en samtale i SO?

Si noe helt utrolig latterlig noe. Funker fett.

Der klarte vi det ja..

Ved å trykke på qoute er man allerede godt igang ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg Pk'ert masse :p puh er sliten og var svett ( nettopp dusja ) eller. var hos en kompis i 15 min og spurte om han blei med ut, men så gadd han ikke, jeg stakk på veien hjem igjen, and here i am.

Fant et jævli nice jump i skogen. et tre som var felt over no greier, så det blei en slags brod. var tøft ^_^ Der skal jeg på veien hjem i morra :p

Skrevet
Da har jeg Pk'ert masse :p puh er sliten og var svett ( nettopp dusja ) eller. var hos en kompis i 15 min og spurte om han blei med ut, men så gadd han ikke, jeg stakk på veien hjem igjen, and here i am.

Fant et jævli nice jump i skogen. et tre som var felt over no greier, så det blei en slags brod. var tøft ^_^ Der skal jeg på veien hjem i morra :p

Artigt.. Tror jeg også må ut og trene mer i morgen.

Det irriterende med PK i byen er at det alltid er folk rundt omkring som ser hva du gjør. Det liker jeg ikke.

Skrevet

Er dritt å gjøre noe greier, også ser alle på :( fordi da er jeg redd for å drite meg mer ut :p og de ser bare rart på meg hver gang jeg hopper over ting og tang.

jeg MÅ få til Monkey valuet eller hva det nå heter.

Skrevet
jeg MÅ få til Monkey valuet eller hva det nå heter.

Skummel første gangen den ja. Men hvis du har en rail som rekker deg til magen er det bare det å tørre å slenge beina i mellom. Du bruker armene til å holde deg oppe.

Skrevet
Funker det på vanlige stolpegjerder? de jeg liker best å hoppe over :p

Stolpegjerder? Bare det er någenlunde sånn.

-------------------------------------
      I                                   I

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...