Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vart mye politisk reklame her nå. Tihi.

Men bare pass på å hold den politiske diskusjonen til egene forum.

Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå :scared:

Skrevet (endret)
Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD.

Noe av det teiteste jeg har hørt...

"Gratulerer med 18-årsdagen, gutten min! I dag er dagen du kan kjøpe øl, kjøre opp til bilsertifikatet og få lov til å interessere deg i politikk!"

La oss legge ned UH, SU, etc. :)

Ungdom suger.

Kenneth, jeg synes det passer seg særdeles dårlig at en moderator med SV-avatar ber oss avslutte politikkdiskusjonen. Starter vi en tråd i PRS blir den stengt, og henvist til andre tråder, og diskusjonen stopper der.

Endret av fredrikrb
Skrevet (endret)
Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD.

Noe av det teiteste jeg har hørt...

"Gratulerer med 18-årsdagen, gutten min! I dag er dagen du kan kjøpe øl, kjøre opp til bilsertifikatet og få lov til å interessere deg i politikk!"

La oss legge ned UH, SU, etc. :)

Ungdom suger.

Les andre delen av det jeg skrev, tøs

Angående stemmingen, dere kan ikke stemme. Slikt var det tenkt :D

Endret av Ø.B.
Skrevet

Ø.B., diskusjonen er ikke om hva vi under 18 skal stemme. Det er hva vi er for, og skolevalget.

Joachim: Akkurat! SO er ikke forbeholdt moderators interesser\ønsker.

Skrevet
Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå :scared:

Slæppåff.

Ta deg god tid og svar blankt på ting du ikkje kan.

Skrevet (endret)

Jeg strøk for 2 uker siden.. Men jeg er sikker på at det går fint for deg :)

fredrik: ikke god natt til deg og :)

Endret av diversity
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...