Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I am outta here, peeps. Kl 2300 begynner Unge Høyres siste innspurt før valget på mandag. Vi skal spre The Good Message rundtom i Bergen-by! Vi deler også ut nøkkelringstoler, med "Stol på Høyre, la oss sitte i 4 år til" på dem.

Det blir en artig kveld, folkens.

Skrevet

Dvaske unger! Poster så mye dere.. Uansett skal a Tonio legge seg nå, for i morgen må hun på skole. Før hun skrur av skjermen ønsker hun at alle andre har det koselig og en god natt.

Skrevet
I am outta here, peeps. Kl 2300 begynner Unge Høyres siste innspurt før valget på mandag. Vi skal spre The Good Message rundtom i Bergen-by! Vi deler også ut nøkkelringstoler, med "Stol på Høyre, la oss sitte i 4 år til" på dem.

Det blir en artig kveld, folkens.

Godt godt. Er stolen et bergens-påfunn?

Skrevet (endret)

Ap vant av en eller annen grunn valget på skolen vår. Helt sykt. De vant med 132 stemmer. Høyre på annen med 109, og FrP på tredje med 33 stemmer.

Det var for øvrig to stemmer på Pensjonistpartiet. :D

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet

Herregud nå har jeg fått ti dagers gjestepass i wow. Og to kamerater maser dritten ut av meg for å få meg til å logge meg på. Uff herregud, føler ikke for å spille det heller i grunn :p

Venter jeg til i morra blir det vel 20 ubesvarte anrop på mobilen tenker jeg..

Skrevet

Enda et UH-medlem fra Bergen her. På vår skole fikk vi intet mindre enn 44,8 % oppslutning. Vet at Bergen UH skal plassere ut rundt 10 gigantiske oppblåsbare stoler forskjellige steder i Bergen i natt.

Skrevet
Da var dagens fotball trening over

Håh, jeg har også spilt fotball idag. Og dæven så jeg suger.. :D Mista "gamle" kunster siden barneskolen..

Menmen, nå blir det sjokolademousse, ikke mindre enn 4 poser (1,5 liter ellerno).. :mrgreen:

Skrevet
Enda et UH-medlem fra Bergen her. På vår skole fikk vi intet mindre enn 44,8 % oppslutning. Vet at Bergen UH skal plassere ut rundt 10 gigantiske oppblåsbare stoler forskjellige steder i Bergen i natt.

Det stemmer, jeg er på vei ut døren nå. Hvorfor er du ikke med?

Skrevet
En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne.

Noen jenter i klassen er RARE. :blink:

Du svarte selvfølgelig ja, eller?

Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn.

Et sted må jo du begynne... :roll:

Skrevet
En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne.

Skal si vi er kresne her da. :p

Skrevet

Skal si vi er kresne her da. :p

Vi snakker her om ei jente som bare spør alt og alle til hun får ja. Ikke noe å samle på

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...