Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan havner poteter i middelhavet?

They WISH themselves there!

Carl M with 1337 post :bow:

Trur jeg må dusje. er svett etter 5.5 km gåing i solsteika med 5 kg på ryggen :p

Skrevet

¨åååå inni helvete, dette var digg.

(17:12:31) (Ojive) ahhh fy faen, får nesten sånn morfin følelse i blodårene :p

(17:13:02) (Ojive) altså jeg får det av alt nå

(17:13:09) (Ojive) forum, irc, msn, ALT :p

endelig nett hjemme :D Kos til alle

Skrevet
Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Sterk fortelling med sterke - forbudte - forumord finnes i bloggen... Bloggen min er ikke politisk korrekt. :roll:

Mye penger der?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag.

Er vel bare piss i havet for deg uansett? Jeg ble frastjålet min for en stund siden. Visa-kort og en del penger. Brydde meg ikke mer enn at jeg synes det var ekstremt frekt.

Skrevet
Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja.

Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt.

Skrevet
Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Sterk fortelling med sterke - forbudte - forumord finnes i bloggen... Bloggen min er ikke politisk korrekt. :roll:

Leste bloggen, og du blir verre og verre for hver dag :!:

Skrevet

Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt.

Av FrP sine medlemmer? Var vel heller FrP sin stortingsgruppe?

Skrevet
Blitt forkjøla som en potet i middelhavet jeg :(

stakkar, hoster å harker nå da vel?

Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb :D

Yey, fant ut at gmailen min er 2,5 GB isteden for din skarvilge hotmail konto.

Skrevet

Av FrP sine medlemmer? Var vel heller FrP sin stortingsgruppe?

Sist jeg så statistikk-materiale på SSB-siden, var det ELLEVE PROSENT av ikke-vestlige innvandrere som hadde et rulleblad...

Skrevet

Vel. Jeg stemmer selv RV, så jeg regelrett hater FrP. Men å si at kun 1% av innvandrerne har gjort noe kriminelt, blir feil. Det er ikke til å komme bort fra at innvandrere i gjennomsnitt er mer kriminelle enn etnisk norske, men hvem sin syld er det? Jo, det er vår egen. Vi må bedre forholdene for innvandrerne, slik at vi unngår at så mange faller utenfor samfunnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...