Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kazim er bare skikkelig tulling da. Alle de ungdomskolefolka er skikkelig teite. Det formerlig lukter vondt av hele miljøet. Og jeg kjenner meg så jævlig igjen. Håper bare ikke jeg var som dem. Så megaharry, uselvsikre og dumme 15-åringer.

Men, men:

Komiprisen! nå!

Skrevet

Så faktisk ungdommensråskap på dvd i dag.. Litt morro egentlig, siden holmlia er nærmeste nabo.. og at typen til hu "guttejenta" er her fra kolbotn.. Men vi har vel alle vært sånn en gang.. og ja det er flaut å tenke tilbake på

Skrevet
De vitsene er utrolig dårlig. Liek, du fortjener ban.

hva har du gjort med avataren din? :ohmy:

Kaizer's Orchestra. Nice, huh? Me får sjå kor lenge eg gidde ha denne.

Jamen, pi-avataren var mye finere!

Skrevet
Jamen, pi-avataren var mye finere!

Passer dårlig til gutten som slet med å få 4 i 2MX, selv om jeg elsker filmen. Jeg tror jeg bytter hver måned, så du slipper Kaizer om 9 dager.

Ok. Ikke noe galt med det bildet, men jeg likte pi-avataren. Kan du sende den til meg på msn så kan jeg bruke den? :dribble:

Skrevet

Går i sove modus selv tror jeg.. opp 6.30 i morgen som altid :S dere får sove godt og alt det der..

Høre på espen lind - unloved..

Skrevet
Går i sove modus selv tror jeg.. opp 6.30 i morgen som altid :S dere får sove godt og alt det der..

Høre på espen lind - unloved..

Darren Hayes - Unlovable.

Skrevet
Sitter å hører litt på NRK Urørt. Mye bra der, faktisk..

Ja, jeg vet :D Lastet ned masse sanger der i våres.=)

Får vel begynne å ordne meg for å legge meg nå jeg..

Skrevet

Anette_!

Sorry, men..måtte gi opp søstera di. Var ikke så lett å få noe på gang med... Dermed fikk jeg min egen Anette heller! :green:

Natta folkens!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...